بازی

فصل دوم Battlefield 2042 معرفی شد [تماشا کنید]

فصل دوم Battlefield 2042 معرفی شد [تماشا کنید]

دایس (DICE) سرانجام از فصل دوم بازی بتلفیلد ۲۰۴۲ (Battlefield 2042) رونمایی کرد که تاریخ عرضه آن ۳۰ آگوست اعلام شده است، یعنی سه‎‌شنبه هفته آینده. (۸ شهریور)

فصل دوم بازی که Master of Arms نام دارد شامل نقشه جدیدی خواهد شد و همچین یک اسپشیالیست (Specialist) جدید به علاوه سلاح‌ها و وسایل نقلیه و ویژگی‌های دیگری را به همراه خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیستاگر تیم برتون بازی فانتزی می‌ساخت
بررسی بازی Lost in Random – شانس نیست چون تاس نیست

تریلر فصل دوم بتلفیلد ۲۰۴۲ را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

نقشه جدید بازی که Stranded نام دارد بر اساس پاناما تنظیم شده است و شامل یک دریاچه خشک در محیط بیابانی می‌شود. بازیکنان می‌توانند در اطراف و داخل یک کشتی کانتینری ساحلی که همچنین یک مرکز معامله غیرقانونی اسلحه را در خود جای داده است، با یکدیگر مبارزه کنند.

اسپشیالیست جدید بازی Charlie Crawford نام دارد که برای مبارزه با دیگران از یک مینی‌گان نصب شده روی خودرو نظامی استفاده می‌کند. از جمله سلاح‌های جدید بازی در فصل جدید می‌توان به کارابین AM40، آوانسیس LMG و اسلحه کمری PF51 اشاره کرد.

بتلفیلد ۲۰۴۲

بازیکنان در این فصل می‌توانند با استفاده از دو خودرو جدید به نام Polaris RZR و EBLC-RAM نقشه جدید Stranded را کاوش کنند که مورد دوم با قابلیت AMP خود مقاومت بسیار زیادی دارد.

ویژگی جدیدی که در فصل ۲ به بازی اضافه شده شامل Assignments می‌شود که می‌توان برای باز کردن قفل Vault Weapons آن را تکمیل کرد. الکترونیک آرتز در این رابطه یادداشت می‌کند:

Vault Weapons سلاح‌هایی هستند که قبلا فقط در Battlefield Portal در دسترس بوده‌اند و اکنون پس از باز شدن قفل آن‌ها در دسترس همه قرار خواهند گرفت و با M60E4 و M16A3 آغاز می‌شود. با گذشت زمان، سلاح‌های بیشتری هم در دسترس خواهند گرفت.

بتلفیلد ۲۰۴۲ از زمان عرضه در سال گذشته، به دلیل مشکلات بسیار زیادی خود با استقبال بسیار بدی از سوی منتقدان و بازیکنان مواجه شده و اکنون انتظار می‌رود تا اکثر این مشکلات در فصل دوم برطرف شوند. اخیرا استودیو DICE همچنین اعلام کرده بود که کلاس‌ها به بازی Battlefield 2042 باز خواهند گشت.

مطلب پیشنهادی:راهنمای مودهای بازی Battlefield 2042جنگ به سلیقه شما!
راهنمای مودهای بازی Battlefield 2042


گربه استری چقدر واقعیه

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا