بازی

گیمزکام ۲۰۲۲: گزارش اختصاصی ویجیاتو از بازی Lies of P

گیمزکام ۲۰۲۲: گزارش اختصاصی lastech از بازی Lies of P

یکی از عناوینی که در رویداد گیمزکام ۲۰۲۲ حضور دارد و توجهات زیادی را به خود جلب کرده، بازی سولز لایک Lies of P است که درواقع برداشتی متفاوت از داستان پینوکیو را روایت می‌کند.

مطلب پیشنهادی:ولاگ گیمزکام #1 – اطلاعات تازه از A Plague Tale: Requiemتماشا کنید
ولاگ گیمزکام #1 – اطلاعات تازه از A Plague Tale: Requiem

بر اساس گزارش خبرنگار lastech، برای Lies of P در نمایشگاه گیمزکام یک دموی قابل بازی در نظر گرفته شده که طی تجربه آن، چپترهای دوم و سوم را می‌توان به طور کامل بازی کرد.

ممکن است درباره ظاهر و حرکات پینوکیو سوالاتی مطرح شود. مثلا چرا یک دست مکانیکی دارد و یا چرا حرکات او خشک، مکانیکی و غیر انسانی به نظر می‌رسد؟ دلیل اصلی این موضوع کاملاً داستانی بوده و از آن‌جایی که پینوکیو یک عروسک است، حرکاتی کند، منقطع و بازویی مکانیکی دارد.

همچنین رابط کاربری بازی شباهت‌های زیادی به عناوین سولز‌ لایک دارد و سازندگان در این بخش از این ژانر محبوب هیچ‌گونه تغییری ایجاد نکرده‌اند. اما یکی از جذاب‌ترین مکانیک‌های بازی را می‌توان استفاده از گرپل دانست.

Lies of P

گرپل هوک (قلاب) در این اثر دارای محدودیت بوده و فقط با استفاده از آیتمی خاص می‌توان آن را شارژ کرد. آیتم مربوط به شارژ گرپل را به چند طریق می‌توان به دست آورد. یکی از این روش‌ها، خرید آیتم مربوطه است و دومی، دراپ شدن آن به واسطه کشتن برخی از دشمن‌ها.

از طرفی، شاید شنیدن اصطلاح «سولز لایک» برای برخی از مخاطبین به دلیل دشواری این عناوین چندان خوشایند نباشد، از این رو به نظر می‌رسد سازندگان چک پوینت‌های زیادی را برای مراحل طراحی کرده‌اند تا پیشروی در این اثر راحت‌تر صورت بگیرد. بد نیست بدانید که در این بازی فعلاً خبری از بخش چند نفره و کو-آپ نیست.

هاشم حبیبیان تاریخ انتشار Lies of P را لو داد

همچنین بر اساس برداشت رسانه lastech از توییت هاشم حبیبیان که در نمایشگاه گیمزکام حضور دارد و با سازندگان این عنوان نیز مصاحبه کرده است، به نظر می‌رسد این بازی در حوالی تابستان ۲۰۲۳ منتشر شود. گفتنی است که در جریان مراسم شب افتتاحیه گیمزکام، عرضه Lies of P برای سرویس گیم پس نیز تایید شد. این عنوان برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی سی منتشر می‌شود.


چطوری بازی‌ها شما رو گول می‌زنن؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا