بازی

بازی Off the Grid یک عنوان بتل رویال NFT محور خواهد بود

بازی Off the Grid یک عنوان بتل رویال NFT محور خواهد بود

نیل بلومکمپ، کارگردان فیلم District 9، در حال ساخت یک بازی ویدیویی به نام Off the Grid است که یک عنوان سبک بتل رویال در بستر بلاک‌چین/NFT خواهد بود.

برنامه شب گذشته The Future Games Show با یک تریلر فانتزی CGI به پایان رسید که دنیای Off the Grid را به نمایش می‌گذاشت، یک بازی شوتر سوم شخص رایگان در سبک بتل رویال که توسط استودیو تازه تاسیس Gunzilla Games ساخته می‌شود.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تریلر Off the Grid سربازان علمی-تخیلی در حالت مبارزه فوق جدی را به نمایش گذاشت که با وجود چهره‌های دره وهمی، حال و هوای فیلم زیبای منطقه ۹ را القا می‌کرد.

Gunzilla Games در بیانیه مطبوعاتی خود در ابتدای ماه آگوست اعلام کرده بود که این شرکت مقدار زیادی پول از سرمایه گذاران جمع‌آوری کرده و ساخته‌ی آن‌ها یک عنوان مبتنی بر بلاک‌چین خواهد بود.

بازیکنان Off the Grid (مختصراً OTG) می‌توانند آیتم‌های درون بازی را خریداری و معامله کنند که این عملیات توسط یک بازار بلاک‌چین که از NFT پشتیبانی می‌کند، انجام می‌شود. همه این موارد بخشی از پلتفرم GunZ خواهد بود.

استودیو Gunzilla اصرار دارد که هرگز NFTها را مستقیما به بازیکنان نمی‌فروشد یا پیشرفت کاراکتر را در پس «حق دسترسی» پنهان نمی‌کند و قول داده که «معامله کردن کاملا اختیاری خواهد بود».

بازی Off the Grid

ولاد کورولف، رئیس Gunzilla در بیانیه مطبوعاتی گفت:

ما در تلاش هستیم تا آزادی کاملی در تمام جزئیات OTG و در هر مرحله از گیم‌پلی آن برای بازیکنان فراهم کنیم. در OTG علاوه بر گیم‌پلی اصلی، بازیکنان می‌توانند مالکیت آیتم‌های درون بازی را به دست آورده و با سایر بازیکنان مبادله کنند. همچنین به بازیکنان اطمینان داده می‌شود آیتم‌هایی که به سختی به دست می‌آورند، مهم نیست که چه باشند، می‌توانند برای خود نگه دارند.

در این بیانیه از اظهار نظر در مورد تأثیرات زیست محیطی بلاک‌چین اجتناب شد. شایان ذکر است که صنعت بلاک‌چین مقدار کربن قابل توجهی در فضا ایجاد می‌کند و در ایالات متحده حتی در افزایش هزینه قبوض آب و برق نیز نقش دارد.

بازی Off the Grid احتمالا در سال ۲۰۲۳ برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟نسل جدید حافظه‌های موقت هنوز گران و محدودند
رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟


تماشا کنید: چطوری بازی‌ها شما رو گول می‌زنن؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا