بازی

جریان اکران مخفی فیلم Batgirl در برادران وارنر چیست؟

جریان اکران مخفی فیلم Batgirl در برادران وارنر چیست؟

با وجود اینکه مراحل ساخت فیلم Batgirl (بت‌گرل) به طور کامل طی شده و به پایان رسیده بود، چندی پیش و به دنبال ادغام وارنر و دیسکاوری خبر کنسل شدن این فیلم و عدم اکران آن در سینماها و HBO Max منتشر شد که باعث تعجب بسیاری از طرفداران بود. البته هنوز شایعات ضعیفی مبنی بر اکران این فیلم در سینماها به گوش می‌رسد که احتمال آن بسیار کم است.

در همین مورد، هالیوود ریپورتر اخیرا گزارشی منتشر کرده که نشان می‌دهد فیلم بت‌گرل قرار است در ساختمان کمپانی برادران وارنر به صورت مخفی نمایش داده شود و بازیگران، دست اندرکاران و تهیه‌کنندگان اجرایی به نشانه خداحافظی و ادای احترام به ساخته خود، باهم به تماشای فیلم خواهند نشست.

مطلب پیشنهادی:۸ مورد از وحشتناک‌ترین کارهای هارلی کوییننیمه تاریک هارلی کویین
۸ مورد از وحشتناک‌ترین کارهای هارلی کویین

پس از تصمیمات دیوید زاسلاو، مدیرعامل وارنر دیسکاوری، درباره کاهش هزینه‌ها اعلام شد فیلم Batgirl با وجود بودجه ۹۰ میلیون دلاری و اتمام فیلمبرداری کنسل شده تا از مالیات کمپانی کسر شود. در این پروژه لسلی گریس به عنوان شخصیت اصلی باربارا گوردون یا همان بت‌گرل حضور داشت، برندن فریژر به عنوان ویلن فیلم، یعنی فایرفلای انتخاب شده بود و مایکل کیتون قرار بود نقش بتمن را ایفا کند. همچنین عادل العربی به همراه بلال فلاح (سازندگان Ms. Marvel) کارگردانی آن را برعهده داشتند.

فیلم Batgirl

با این اوصاف طرفداران به احتمال زیاد هیچوقت شانس تماشای Batgirl را پیدا نمی‌کنند و این فیلم نیز به سرنوشت عناوینی مانند Bloodmoon، اسپین‌آف سریال بازی تاج و تخت دچار خواهد شد؛ سریالی که قسمت اول آن ساخته شده بود، اما به دلایل مختلف لغو گردید.

در اخبار مرتبط خواندیم که کوین فایگی و جیمز گان حمایت خود را از کارگردانان Batgirl نشان دادند و تصویری از بتمن در فیلم کنسل شده Batgirl منتشر شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارنداز بتمن تا اونجرز
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارند


تماشا کنید: چطوری بازی‌ها شما رو گول می‌زنن؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا