بازی

بازی The Wolf Among Us 2 تا سال ۲۰۲۴ تاخیر خورد

بازی The Wolf Among Us 2 تا سال ۲۰۲۴ تاخیر خورد

سازنده ولف امانگ آس ۲ (The Wolf Among Us 2) روز گذشته اعلام کرد که عرضه این بازی تا سال ۲۰۲۴ تاخیر خورده است و اکنون دلایل پشت این تصمیم مشخص شده‌اند.

این استودیو قصد دارد موتور بازی‌سازی The Wolf Among Us 2 را به آنریل انجین ۵ ارتقا دهد و برای جلوگیری از کرانچ، تصمیم به تاخیر بازی گرفته است. جیمی اوتیلی (Jamie Ottilie)، مدیرعامل تل‌تیل، با سایت IGN مصاحبه‌ای داشته و اعلام کرد که قصد نداشت یک بازی ناقص را به بازار عرضه یا به تیم فشار وارد کند. 

مطلب پیشنهادی:ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟وقتی ویدیوگیم تبدیل به معلم میشه
ما از ویدیوگیم چی یاد می‌گیریم؟

این توسعه دهنده می‌خواهد بهترین بازی ممکن را بسازد، عنوانی که بتواند در انتهای کار به آن افتخار کند. استودیو می‌داند که انتظارات از The Wolf Among Us 2 بالا است و عرضه یک بازی ناقص آسیب بسیار زیادی به تل‌تیل بازسازی شده وارد خواهد کرد. از طرف دیگر مدیرعامل استودیو نمی‌خواهد به کارکنان تازه استخدام شده خود با کرانچ فشار وارد کند.

بازی Wolf Among Us 2

با وجود اینکه خیلی‌ها چشم انتظار ولف امانگ آس ۲ هستند، اما کرانچ دیگر در فرهنگ کاری تل‌تیل جایی ندارد. این استودیو می‌خواهد با یک محیط کاری سالم به یک الگو در صنعت ویدئو گیم تبدیل شود. باید اشاره کنیم که کوچ به آنریل انجین ۵ به معنی آن نیست که بازی برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر نخواهد شد. 

The Wolf Among Us 2 در سال ۲۰۲۴ برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!بیش از ۱۰۰ ماد مختلف برای بهبود تجربه این بازی فوق‌العاده
با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!


ویجی‌لاگ پلاس: رویداد جدید پلی استیشن و نمایش تازه رزیدنت اویل 4

بازی The Wolf Among Us 2 تا سال ۲۰۲۴ تاخیر خورد - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا