رمز ارز

همکاری صرافی یونی سواپ با پروتکل‌های وام‌دهی NFT!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس یک پست توییتر از اسکات لوئیس، رئیس محصول یونی سواپ، این صرافی در حال مذاکره با چندین پروتکل وام‌دهی توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است.
در این توییت، لوئیس بر علاقه صرافی یونی سواپ به رسیدگی به مسائل نقدینگی و عدم تقارن اطلاعاتی پیرامون NFTها تأکید کرد.
طی چند ماه گذشته، یونی سواپ گام‌های بزرگی در جهت گنجاندن فعالیت‌های مربوط به NFT در خدمات خود برداشته است. این صرافی که یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های غیرمتمرکز جهان است، نزدیک به ۶ میلیارد دلار سرمایه در استخرهای نقدینگی خود دارد.
در ماه ژوئن، یونی سواپ، خرید Genie (یک پلتفرم تجمیع بازار توکن‌های غیرقابل تعویض) را اعلام کرد، این پلتفرم به کاربران امکان می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال را در اکثر پلتفرم‌ها جستجو و معامله کنند.
چندی بعد نیز لوئیس در توییتر اعلام کرد که یونی سواپ قصد دارد NFTهایی را با پشتیبانی کامل Sudoswap منتشر کند؛ پلتفرمی که امکان تعاملات ناشناس پیرامون فروش NFT و ایجاد استخرهای نقدینگی توکن‌های غیرقابل‌تعویض را فراهم می‌کند.
این اولین اقدام یونی سواپ برای ورود به فضای NFT نیست. این تیم در سال ۲۰۱۹، Unisocks را راه‌اندازی کرد که اولین نسخه از استخرهای نقدینگی NFT بود. اما با محبوبیت روزافزون NFTها این صرافی نیز فعالیت خود را در این زمینه با جدیت بیشتری از سر گرفته است.
صنایع مختلف از NFTها در زمینه‌های بی‌شماری استفاده می‌کنند، از قراردادهای املاک گرفته تا صنعت مد دیجیتال و کسب درآمد از موسیقی. پلتفرم‌های مختلفی در این زمینه از جمله OpenSea، MagicEden و حتی eBay نیز با قدرت تمام در بازار NFTها در حال پیشروی هستند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا