بازی

اکران فیلم‌های Aquaman 2 و Shazam 2 بازهم عقب افتاد

اکران فیلم‌های Aquaman 2 و Shazam 2 بازهم عقب افتاد

جدول زمان‌بندی اکران فیلم‌های دی‌سی دچار تغییر شده و بر اساس آن انتشار فیلم‌های آکوامن 2 و شزم 2 دوباره عقب افتاده است. به دنبال این تغییرات، فیلم Shazam! Fury of the Gods که پیش از این قرار بود در ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر ۱۴۰۱) اکران شود، اکنون برای ۱۷ مارس ۲۰۲۳ (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

دنباله فیلم آکوامن یا همان Aquaman and the Lost Kingdom نیز در ابتدا برای اکران در ۱۷ مارس ۲۰۲۳ (۲۵ اسفند) برنامه‌ریزی شده بود، اما اکنون با تغییر برنامه‌های دی‌سی باید در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۳ (۴ دی ‍‍۱۴۰۲) منتظر اکران آن باشیم.

مطلب پیشنهادی:۸ مورد از وحشتناک‌ترین کارهای هارلی کوییننیمه تاریک هارلی کویین
۸ مورد از وحشتناک‌ترین کارهای هارلی کویین

دیوید اف. سندبرگ، کارگردان فیلم شزم 2 قبلا به این موضوع در توییتر اشاره و اعلام کرده بود که این تغییرات تا حدودی برای اجتناب از رقابت با فیلم مورد انتظار Avatar: The Way of Water (اکران در ۲۵ آذر ۱۴۰۲) اعمال شده است. این تاخیر در تاریخ اکران فیلم‌ها در بحبوحه تغییرات زیادی است که اخیرا به دنبال ادغام برادران وارنر و دیسکاوری ایجاد شده است.

تاخیر فیلم شزم 2 و آکوامن 2

لغو ناگهانی فیلم Batgirl از اولین نتایج این اتفاق بود، اما با توجه به اتمام کار تولید آن پیش از کنسل شدن، اکنون شایعاتی ضعیف مبنی بر اکران این فیلم در سینما به گوش می‌رسد. از آن زمان تا به امروز طرفداران درباره پروژه‌های کنونی یا آینده دی‌سی گمانه‌زنی‌هایی کرده‌اند، به‌خصوص پس از اینکه دیوید زاسلاو، مدیرعامل جدید وارنر دیسکاوری به یک برنامه ده ساله برای دنیای دی‌سی اشاره کرده است.

بد نیست بدانید Black Adam فیلم بعدی دی‌سی است که برای اکران در ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کندبهترین فیلم‌های فضایی تاریخ سینما
۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کند


تماشا کنید: چطوری بازی‌ها شما رو گول می‌زنن؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا