رمز ارز

ورود بایننس کوین به بورس آلمان!

زمان مطالعه: دقیقه

شرکت Valour از عرضه محصولات قابل معامله در بورس (ETP) بایننس کوین در بورس فرانکفورت، بزرگ‌ترین صرافی آلمان، خبر داد. این معاملات از روز چهارشنبه، ۲۴ آگوست ۲۰۲۲ آغاز شدند.
در بیانیه مطبوعاتی منتشرشده از این شرکت آمده است که محصول جدید Valour، قیمت BNB، توکن اصلی زنجیره بایننس را با حداقل کارمزد ردیابی می‌کند.
به گفته Valour، این محصول جدید که به‌عنوان دهمین ETP این شرکت معرفی می‌شود، به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند که تا حد زیادی خود را از قرارگیری در معرض خطرات مختلف سرمایه‌گذاری حفظ کنند.
علاوه بر BNB، این شرکت ETPهای دیگری را نیز برای یونی سواپ، کاردانو، پولکادات، سولانا، اوالانچ، کازماس و انجین، ارائه می‌کند. این شرکت، همچنین میزبان محصولات سرمایه‌گذاری بیت کوین زیرو و اتریوم زیرو است که به ترتیب توسط بیت کوین و اتریوم پشتیبانی می‌شوند.
به طور کلی، راه‌اندازی ETPها راه مؤثری برای پذیرش بیشتر ارزهای دیجیتال است؛ چراکه پیچیدگی‌های فنی سرمایه‌گذاری در رمزارزها را کاهش می‌دهد. از آنجا که شرکت‌های مختلف دنیا هرچه بیشتر به سمت پذیرش کریپتو حرکت می‌کنند، چندین صرافی آلمانی دیگر نیز از جمله Deutsche Börse پشتیبانی از ETPها را آغاز کرده‌اند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع فاین بولد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا