بازی

سریال کینگ کونگ توسط دیزنی ساخته می‌شود

سریال کینگ کونگ توسط دیزنی ساخته می‌شود

دیزنی در حال کار روی سریال کینگ کونگ (King Kong) است و گفته می‌شود که این پروژه اکنون در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد.

طبق گزارش‌های موجود، قراردادهای موردنیاز برای ساخت این سریال «به‌تازگی بسته شده‌اند» و اولین سریال کینگ کونگ خواهد بود. همچنین این سریال توسط شرکت آمریکایی Atomic Monster Productions تولید می‌شود که توسط جیمز وان (James Wan) کارگردان فیلم‌های The Conjuring و Aquaman and the Lost Kingdom تاسیس شده است.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال افرا – متفاوت اما تکراری و بی‌کیفیتبازگشت کارگردان جنجالی با عنوانی خسته‌کننده
نگاهی به سریال افرا – متفاوت اما تکراری و بی‌کیفیت

هرچند هنوز جزئیات زیادی درباره این سریال مشخص نشده، اما سریال کینگ کونگ به عنوان یک درام اکشن ماجراجویی توصیف شده که داستان هیولای کلاسیک را با بازگشت به Skull Island و طلوع یک کنگ جدید به عصر مدرن می‌آورد.

کینگ کونگ

داستان این سریال توسط «استفانی فولسوم» نوشته شده که داستان فیلم‌های سینمایی Thor: Ragnarok و [انیمیشن] Toy Story 4 را نوشته است. همچنین یکی از نویسندگان و تهیه کننده مشاوره سریال ارباب حلقه‌ها یعنی The Lord of the Rings: The Rings of Power است.

تاکنون هیچ سریالی بر اساس این گوریل عظیم‌الجثه ساخته نشده اما یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌ها در دنیای سینما است. آخرین حضور آن در سینما به فیلم Godzilla vs. Kong در سال ۲۰۲۱ مربوط می‌شود که در آن شاهد نبرد دو غول نمادین بزرگ بودیم. البته یک سریال انیمیشنی با نام Skull Island بر اساس آن، اواخر امسال از نتفلیکس پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Squid Game – نمایش بدون سانسور خشمیک کابوس رنگارنگ از نظام سرمایه داری
نقد سریال Squid Game – نمایش بدون سانسور خشم


تماشا کنید: چطوری بازی‌ها شما رو گول می‌زنن؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا