بازی

فیل اسپنسر: بازی‌های انحصاری به مرور زمان کمتر خواهند شد

فیل اسپنسر: بازی‌های انحصاری به مرور زمان کمتر خواهند شد

با نزدیک شدن به تکمیل خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، فیل اسپنسر بار دیگر تلاش کرده تا نگرانی طرفداران درباره تبدیل شدن بازی‌های این استودیو به انحصاری‌های ایکس باکس را کاهش دهد. اسپنسر در مصاحبه جدیدی ادعا کرده که انحصاری بودن بازی‌ها به مرور زمان کم و کمتر خواهد شد.

اسپنسر در مصاحبه جدیدی با بلومبرگ توضیح داد که معتقد است بازی‌های انحصاری کنسول در آینده کمتر و کمتر خواهند شد. او در مصاحبه خود به مثالی اشاره کرد که در آن دو بچه از یک خانه کنسول‌های متفاوتی دارند اما نمی‌توانند بازی‌های مشابه را انجام دهند.

مطلب پیشنهادی:شخصیت‌هایی که احتمالا در دنباله ریبوت بازی Call of Duty Modern Warfare حضور دارندآن‌هایی که حضورشان روح دوباره‌ای در کالبد مجموعه می‌دمد
شخصیت‌هایی که احتمالا در دنباله ریبوت بازی Call of Duty Modern Warfare حضور دارند

او گفت:

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در خانواده خود یک ایکس باکس بخرید و من یک پلی استیشن داشته باشم و بچه‌های ما بخواهند که با یکدیگر بازی کنند و نتوانند این کار را انجام دهند، زیرا ما قطعه‌های پلاستیکی اشتباهی خریده‌ایم تا آن‌ها را به تلویزیون خود متصل کنیم.

فیل اسپنسر

فیل اسپنسر در حالی به این اظهارات اشاره کرده که سونی ماه گذشته خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت را خطرناک خوانده بود، زیرا قصد دارد فرانچایز کال آف دیوتی (Call of Duty) را در اختیار خود در آورد.

البته مایکروسافت و شخص اسپنسر قبلا نیز تاکید کرده بودند که قصد ندارند بازی‌های Call of Duty را به عناوین انحصاری تبدیل کنند و البته انحصاری شدن این بازی‌ها برای مایکروسافت سودآور نخواهد بود.

بازی بعدی این فرانچایز یعنی Call of Duty: Modern Warfare 2 اواخر امسال و در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) منتشر خواهد شد و یکی از عناوینی خواهد بود که تحت قرارداد قبلی اکتیویژن بلیزارد با سونی برای انتشار بازی‌های کال آف دیوتی برای پلی استیشن (طی سه سال آینده) منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟جیب ما رو نزن؛ الباقی پیشکش!
Denuvo چیست و چرا از آن بیزاریم؟


تماشا کنید: چطوری بازی‌ها شما رو گول می‌زنن؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا