بازی

سازندگان بازی Everywhere استفاده از بلاک‌چین را رد کردند

سازندگان بازی Everywhere استفاده از بلاک‌چین را رد کردند

استودیو سازنده بازی جهان باز Everywhere از لزلی بنزیز (Leslie Benzies)، تهیه‌کننده سابق Grand Theft Auto، گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه این پروژه می‌تواند یک عنوان بلاک‌چین باشد را رد کرد.

Build a Rocket Boy، مستقر در ادینبرو، اولین تریلر عنوان Everywhere را در جریان شب افتتاحیه گیمزکام، زمانی که برنامه‌های خود برای عرضه در سال ۲۰۲۳ را تایید کرد، به نمایش گذاشت.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

پس از رونمایی اسرارآمیز Everywhere که بازیکنان را با سوالات زیادی مواجه کرد، طرفداران تیزبین متوجه شدند که استودیو در حال حاضر برای چندین موقعیت مبتنی بر بلاک‌چین، نیرو استخدام می‌کند.

این موارد شامل یک برنامه‌نویس ارشد بک‌اند، توسعه‌دهنده قرارداد هوشمند و یک مهندس تست است. این جایگاه‌های شغلی به نوبه خود منجر به گمانه‌زنی‌هایی شد مبنی بر اینکه این بازی می‌تواند از NFT یا ارزهای دیجیتال پشتیبانی کند.

استودیو Build a Rocket Boy در یک پست ردیت که به این موضوع پرداخته است، پاسخ داد بازی Everywhere با موتور Unreal Engine 5 ساخته می‌شود و نه بلاک‌چین، اما شرکت این فناوری را رد نمی‌کند.

یکی از نمایندگان استودیو نوشت:

بحث‌های مربوط به NFT و Crypto را شاهد بودیم که به دلیل برخی از موقعیت‌های شغلی در وب‌سایت ما ایجاد شدند.

این‌ها مشاغل تحقیقاتی هستند، زیرا دوست نداریم فناوری‌های جدید را صرفاً به این دلیل که دیگران راه‌حلی برای آن‌ها پیدا نکردند، کنار بگذاریم. ما Everywhere را با آنریل انجین ۵ می‌سازیم، نه بلاک‌چین. در حال ایجاد دنیای جدیدی برای بازیکنان هستیم که در آن گرد هم می‌آییم تا بازی کنیم، تماشا کنیم، خلق کنیم، به اشتراک بگذاریم و خیلی کارهای دیگر را انجام بدهیم!

Everywhere در آینده‌ای نزدیک جریان دارد، اما تریلر منتشر شده از آن بسیار عجیب بود و ابتدا یک دنیای فانتزی را نشان می‌داد. در واقع این بازی یک عنوان چند جهانه است که ظاهرا قرار است مرز بین دنیای واقعی و دیجیتال را کمرنگ کند.

Everywhere

یک سند سرمایه‌گذاری که اوایل سال میلادی منتشر شده بود، بازی را به عنوان «Ready Player One در زندگی واقعی» توصیف می‌کرد و به فیلمی که درباره دنیای واقعیت مجازی ساخته شده بود، اشاره داشت.

سند سرمایه‌گذار Galaxy Interactive، این بازی را یک عنوان AAA جهان باز با تجربه چندنفره شامل روایت حماسی چند فصلی با محتوای تولید شده توسط کاربر از طریق یک سندباکس مجازی نامید که در آن بازیکنان می‌توانند دنیاهای خود را بسازند و استریمینگ و سوشال را با یکدیگر ادغام کنند.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟


تماشا کنید: چطوری بازی‌ها شما رو گول می‌زنن؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا