بازی

Studio Onoma احتمالا استودیوی غربی جدید شرکت اسکوئر انیکس است

Studio Onoma احتمالا استودیوی غربی جدید شرکت اسکوئر انیکس است

به نظر می‌رسد Studio Onoma یک استودیوی غربی جدید از ناشر ژاپنی اسکوئر انیکس (Square Enix) خواهد بود.

درخواست ثبت این استودیو هفته گذشته در پایگاه داده علائم تجاری کانادا ظاهر شد که هنوز در انتظار است. طبق این درخواست، Studio Onoma عمدتا کارهای طراحی، توسعه و انتشار نرم افزارهای رایانه‌ای و بازی‌های ویدیویی را بر عهده خواهد داشت.

همچنین ممکن است کالاهای مختلفی از جمله دفترچه راهنما، اسباب‌بازی‌ها، بازی‌ها، اکشن فیگورها و بازی‌های دستی متکی به باتری تولید کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Life Is Strange: True Colors – همدلی سوپرپاور استبازگشتی قدرتمند برای Life Is Strange
بررسی بازی Life Is Strange: True Colors – همدلی سوپرپاور است

متقاضی ثبت این علامت تجاری، Square Enix Newco Limited، یک شرکت تازه تاسیس در شهر لندن انگلستان است. طبق گفته Companies House، این شرکت در ۱۹ آپریل ۲۰۲۲ تاسیس شده و ماهیت تجارت آن به عنوان «ناشر بازی‌های رایانه‌ای» ذکر شده است.

شرکت سوئدی Embracer در ماه می اعلام کرد که با خرید بخش بزرگی از استودیوهای غربی اسکوئر انیکس به مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار موافقت کرده است و استودیوهای کریستال داینامیکس، ایدوس مونترال و اسکوئر انیکس مونترال به همراه کاتالوگی از آی‌پی‌های Tomb Raider، Deus Ex و Thief را مال خود کرده است.

در همان زمان، اسکوئر انیکس اعلام کرد که همچنان برخی از بازی‌های غربی را منتشر خواهد کرد و استودیوهای خارج از کشور به انتشار فرنچایزهایی مانند Just Cause، Outriders و Life is Strange ادامه خواهند داد.

اسکوئر انیکس

مدتی کوتاه پس از آن، Square Enix اعلام کرد که قصد دارد مجموعه سرگرمی‌های دیجیتال خود را تا حدی از طریق ایجاد IP جدید و «افزایش قابلیت‌های توسعه بازی با تأسیس استودیوهای جدید، M&A و غیره» تغییر دهد.

درخواست ثبت علامت تجاری Studio Onoma نشان می‌دهد که اسکوئر انیکس در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد استودیوهای غربی جدید همزمان با فروش استودیوهای قدیمی خود است.


تماشا کنید: چطوری بازی‌ها شما رو گول می‌زنن؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا