بازی

کارگردان وانداویژن سریال Godzilla را می‌سازد

کارگردان وانداویژن سریال Godzilla را می‌سازد

اپل تی‌وی پلاس عناوین اختصاصی زیادی در دست ساخت دارد که سریال گودزیلا یکی‌ از آن‌هاست. اوایل امسال بود که خبر ساخت سریال Godzilla منتشر شد و اکنون می‌دانیم که مت شکمن، (کارگردان سریال وانداویژن) قرار است دو اپیزود آغازین آن را کارگردانی کند و همچنین به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در پروژه همکاری خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Squid Game – نمایش بدون سانسور خشمیک کابوس رنگارنگ از نظام سرمایه داری
نقد سریال Squid Game – نمایش بدون سانسور خشم

سریال گودزیلا در جهان مانستروِرس لجندری یا همان دنیای سینمایی هیولاها جریان دارد که شامل گودزیلا، کونگ: جزیره جمجمه، گودزیلا: سلطان هیولاها و گودزیلا در برابر کونگ می‌شود. داستان پس از نبرد شدید بین گودزیلا و تایتان‌ها که سانفرانسیسکو را با خاک یکسان کرد و واقعیت تکان‌دهنده‌ای که هیولاها واقعی هستند، اتفاق می‌افتد. این سریال بدون نام ماجراجویی یک خانواده را در دنیایی دنبال می‌کند که تایتان‌ها در آن وجود دارند و می‌آیند تا در طول راه پیوندهای مخفی خود را با Monarch (یک سازمان علمی مخفی در فیلم‌های گودزیلا) کشف کنند.

لجندری تلویژن تولید این پروژه را برعهده دارد و کریس بلک و مت فراکشن، تهیه‌کننده اجرایی خواهند بود. بلک همچنین به عنوان شورانر سریال همکاری خواهد کرد. مت شکمن یکی از کارگردانان موفق چند سال اخیر در حوزه تلویزیون بوده و علاوه بر سریال تحسین‌شده مارول، یعنی وانداویژن، سریال کمدی The Great و اپیزدهایی ازGame of Thrones ، Succession The Boys و فارگو را کارگردانی کرده است.

لجندری همچنین در حال کار روی دنباله‌ای از گودزیلا در برابر کونگ است که اخیرا دن استیونز به جمع بازیگران آن اضافه شده. در مجموع استعدادهای زیادی در پس این پروژه قرار دارد و با توجه به حضور شکمن، می‌توان انتظار یک مجموعه متفاوت از فرانچایز گودزیلا را داشت.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به بخش اول از فصل پنجم سریال Money Heist – پایان سرقت پولغیرقابل پیش‌بینی‌تر از همیشه
نگاهی به بخش اول از فصل پنجم سریال Money Heist – پایان سرقت پول


معرفی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا