بازی

تریلر جدید ۱۰ دقیقه‌ای گیم‌پلی بازی Forspoken را مشاهده کنید

تریلر جدید ۱۰ دقیقه‌ای گیم‌پلی بازی Forspoken را مشاهده کنید

اسکوئر انیکس ناشر بازی و Luminous Productions توسعه‌دهنده آن، یک تریلر ۱۰ دقیقه‌ای از بازی Forspoken منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

همانطور که در این تریلر گفته می‌شود، در این بازی بازیکنان نقش یک دختر گربه دوست اهل نیویورک به نام «فری هالند» را ایفا خواهند کرد که زندگی او به شدت تغییر می‌کند، زیرا به‌طور مرموزی وارد سرزمین زیبا و پرخطری به نام آتیا (Athia) می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Life Is Strange: True Colors – همدلی سوپرپاور استبازگشتی قدرتمند برای Life Is Strange
بررسی بازی Life Is Strange: True Colors – همدلی سوپرپاور است

تریلر بازی را در ادامه توسط آپارات lastech مشاهده کنید:

فری در طول بازی یک دستبند جادویی به دور باز خود دارد و متوجه می‌شود که می‌تواند با استفاده از آن طلسم‌ها و جادوهای قدرتمندی را انجام دهد و حتی برای جابجایی سریع در نقشه بازی از آن استفاده کند.

در ادامه تریلر شاهد تنها پناهگاه امن آتیا هستیم که از آن به عنوان Cipal یاد شده است، جایی که پناهندگان برای فرار از دشمنان مرموز این سرزمین در آن جمع می‌شوند. در این مکان، شخصیت‌های بازی با یکدیگر اطلاعاتی را به اشتراک می‌گذارند و همچنین می‌توان کالاهای با ارزشی را با یکدیگر معامله کرد.

در دنیای آتیا، چیزهای بسیار زیادی برای کشف کردن وجود دارد، بنابراین یکی از نکات اصلی بازی Forspoken کاوش مکان‌های جدید است. همانطور که در تریلر هم نشان داده می‌شود، بازیکنان در طول ماجراجویی‌ها فری با نکات جالب بسیار زیادی روبرو خواهند شد.

بازی Forspoken قرار است در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۳ (۴ بهمن ۱۴۰۱) برای پلی استیشن ۵ و پی‌سی از طریق استیم، استور اپیک گیمز و فروشگاه مایکروسافت عرضه شود. اخیرا تریلر جدیدی از این عنوان منتشر شده بود که نارضایتی طرفداران را به همراه داشت و بسیاری از آن‌ها خواستار اخراج نویسندگان شده بودند!


تماشا کنید: چطوری بازی‌ها شما رو گول می‌زنن؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا