بازی

واکنش‌های اولیه نسبت به سریال Lord of the Rings: Rings of Power مثبت بوده است

واکنش‌های اولیه نسبت به سریال Lord of the Rings: Rings of Power مثبت بوده است

پخش سریال ارباب حلقه ها یعنی «حلقه‌های قدرت» (The Rings of Power) از هفته آینده آغاز خواهد شد و تاکنون نظر بسیاری از طرفداران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به آن مثبت بوده است.

از جمله افرادی که نسبت به The Rings of Power ابراز امیدواری کرده، می‌توان به استیون واینتروب، سردبیر نشریه Collider اشاره کرد که پس از تماشای دو قسمت ابتدایی سریال در توییت خود نوشت:

خودتان را برای شگفت‌زده شدن توسط عظمت و گستردگی The Rings of Power آماده کنید. نمی‌دانم چگونه توانسته‌اند این کار را انجام دهند، اما سریال را به‌نحوه ساخته‌اند که شبیه ارباب حلقه‌ها است.

مطلب پیشنهادی:حلقه‌های قدرت در کامیک کان ۲۰۲۲ | از گران‌ترین سریال تاریخ چه می‌دانیم؟یک حماسه‌ی ماتم‌زده با چاشنی ادای دین به تالکین و پیتر جکسون
حلقه‌های قدرت در کامیک کان ۲۰۲۲ | از گران‌ترین سریال تاریخ چه می‌دانیم؟

آنتونی، تهیه‌کننده و مجری The Movie Podcast نیز از حلقه‌های قدرت به عنوان یک «شاهکار سینمایی» یاد کرد و نوشت:

سازندگان حماسه‌ای ساخته‌اند که در ریشه‌های خود فرو رفته و داستانی را ارائه می‌کند که شبیه هیچ داستان دیگری نیست. سریال به‌صورت غیرقابل مقایسه و استادانه ساخته شده و همان چیزی است که طرفداران منتظر آن بوده‌اند. براوو!

سریال ارباب حلقه ها

دوان کوگان از نشریه Entertainment Weekly در توییت خود نوشت که دو قسمت اول سریال «کاملا لذت‌بخش» بوده است. او همچنین اضافه کرد که دیدن آن احساسی مانند بازگشت به سرزمین میانه را ارائه کرده است. بنابراین، The Rings of Power حتی برای طرفداران سه‌گانه پیتر جکسون هم جذاب خواهد بود.

پخش سریال ارباب حلقه ها یا حلقه‌های قدرت در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) با دو قسمت آغاز خواهد شد. تریلر نهایی سریال که روز گذشته منتشر شده بود را در این لینک می‌توانید مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت سائورون در سه‌گانه ارباب حلقه‌هاآیا ابرشرور تالکین فقط یک چشم آتشین است؟
تحلیل شخصیت سائورون در سه‌گانه ارباب حلقه‌ها


چطوری بازی‌ها شما رو گول می‌زنن؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا