رمز ارز

انفجار دنیای بازی با ورود پالیگان!

زمان مطالعه: دقیقه

تیم پالیگان با فروشگاه بازی‌های ویدیویی GameSwift همکاری می‌کند تا بازی‌های وب ۲ را به دنیای وب ۳ بیاورد و جایگاه خود را در دنیای گیمینگ تثبیت کند.
اکوسیستم پالیگان اخیراً شاهد رشد چشمگیری بوده است. علاوه بر قرارداد فعلی با GameSwift، این شبکه همچنین یک پلتفرم بازی به نام Intella X را هم راه‌اندازی کرده است. فعالیت‌های اخیر این پروژه در بخش بازی، نشان می‌دهد که پالیگان به دنبال ایجاد یک پلتفرم برای بازی‌ها بوده و قصد دارد آن را به نسخه غیرمتمرکز فروشگاهSteam تبدیل کند – فروشگاهی که در حال حاضر، میزبان نزدیک به ۳۰ هزار بازی و ۱۰۰ میلیون گیمر است.
طبق گزارش‌ها، هدف اصلی از مشارکت بین پالیگان و GameSwift، معرفی مکانیزمی برای پیشبرد بازی‌های وب ۲ در حوزه وب ۳ است. بازی‌های وب ۳ در حال حاضر سروصدای زیادی را در دنیای گیمینگ ایجاد کرده‌اند‌ و مورد توجه بسیاری از گیمرهای قدیمی و جدید که می‌خواهند محیط بازی پیشرفته وب ۳ را تجربه کنند، قرار گرفته‌اند.
به گفته مدیرعامل GameSwift، این تیم، شبکه پالیگان را به دلیل «هزینه‎های پایین تراکنش، سهولت اجرا در مقایسه با سایر فناوری های موجود و همچنین، دسترسی به راه‌حل‌های نوآورانه آن»، برای همکاری انتخاب کرده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا