بازی

Tunic بازی محبوب گیم پس به پلی استیشن می‌آید [تماشا کنید]

Tunic بازی محبوب گیم پس به پلی استیشن می‌آید [تماشا کنید]

Tunic یکی از بازی های مستقل خوب امسال است که استودیو Finji آن را با الهام از سری زلدا ساخته و شب گذشته سونی نسخه پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ آن را معرفی کرد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای حل مشکل دریفت کنترلر PS5دریفت نکش عزیزم!
راهنمای حل مشکل دریفت کنترلر PS5

Tunic چند ماه پیش ابتدا برای پی‌سی و ایکس باکس به بازار عرضه شد و با قرار گرفتن در سرویس گیم پس، توانست توجه خیلی‌ها را به خود جلب کند. اکنون این بازی در راه پلی استیشن است و بازیکنان در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ شهریور ۱۴۰۱) می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند. Tunic برای تداعی بازی‌های اکشن ماجراجویی کلاسیک ساخته شده و شما کنترل یک روباه قهرمان را در یک سرزمین عجیب برعهده دارید.

در حال حاضر اضافه شدن Tunic به کتابخانه سرویس پلی استیشن پلاس مشخص نیست. این احتمال وجود دارد که استودیو Finji تلاش کند از محبوبیت به دست آمده روی گیم پس، برای فروش بیشتر روی پلی استیشن استفاده کند. نکته جالب این است که این بازی تنها توسط یک فرد به نام اندرو شولدایس (Andrew Shouldice) توسعه داده شده است. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

بازی Tunic هم‌اکنون روی پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار دارد و تا چند ماه دیگر برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. 

مطلب پیشنهادی:تاثیر SSD روی گیم‌های پی‌سی و کنسولبه جز ویندوز که ۳ ثانیه‌ای میاد بالا، دیگه چه تاثیری داره؟
تاثیر SSD روی گیم‌های پی‌سی و کنسول


ویجی موبایل: بهترین مراحل جی تی ای سن آندریس و بازی های سبک موبایلی

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا