بازی

گیمزکام ۲۰۲۲: قسمت دوم بازی Moving Out معرفی شد

گیمزکام ۲۰۲۲: قسمت دوم بازی Moving Out معرفی شد

قسمت دوم بازی Moving Out شب گذشته در جریان مراسم افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۲ با انتشار یک تریلر رسما معرفی شد که سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.

این بازی کوآپ دارای قابلیت‌های کراس-پلی آنلاین و همچنین بازی به صورت محلی در داخل خانه خواهد بود. این بار در Moving Out 2 بازیکنان کارهای جابجایی اثاثیه را به صورت آنلاین انجام می‌دهند و به مکان‌های جدیدی سر خواهند زد که باید با یکدیگر همکاری کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن اثاثیه را از خانه‌ها و سایر ساختمان‌ها خارج کنند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Forza Horizon 5جدال تایر با کاکتوس
بررسی بازی Forza Horizon 5

با استفاده از پرتال‌های میان‌بُعدی، شما و بقیه اعضاء تیم می‌توانید به مکان‌های دوردست سفر کنید و اثاثیه را به مکان‌های عجیب و غریبی منتقل کنید. برخی از مکان‌های آشنا، مانند شهر Packmore نیز به قسمت دوم بازخواهند گشت.

این بازی همچنین دارای یک حالت کمکی و همچنین انواع گزینه‌های دسترسی‌پذیری خواهد بود تا همه افراد بتوانند به بیرون بردن اثاثیه از داخل خانه‌ها کمک کنند. همچنین اسکین‌ها و شخصیت‌های بیشتری نسبت به بازی اصلی در قسمت دوم وجود خواهد داشت.

Moving Out

بازی Moving Out 2 در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و پی‌سی عرضه می شود.

مطلب پیشنهادی:آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟یک بررسی منصفانه!
آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟


ویجی‌لاگ پلاسدث استرندینگ روی ایکس‌باکس گیم پس و پیش فروش رایگان فیفا 23

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا