عمومی

گوگل روی مدل سوم و رده‌بالاتری از خانواده پیکسل ۷ کار می‌کند

گوگل در رویداد I/O ۲۰۲۲ از ظاهر پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو رونمایی کرد و حالا بر کسی پوشیده نیست که این شرکت درحال‌ کار روی جانشینان سری پیکسل ۶ است. بااین‌حال، غول جست‌وجوی اینترنت احتمالاً قصد دارد یک مدل رده‌بالاتر از سری پیکسل ۷ را نیز معرفی کند.

به گزارش Androidcentral، شواهد به‌دست‌آمده از کد پروژه‌ی متن‌باز اندروید نشان می‌دهد سری پیکسل ۷ در سه‌مدل عرضه خواهد شد و این یعنی علاوه‌بر پیکسل ۷ استاندارد و پیکسل ۷ پرو، شاهد رونمایی از یک مدل رده‌بالاتر نیز خواهیم بود. وب‌سایت 9to5Google هنگام بررسی کدهای پروژه‌ی متن‌باز اندروید با مواردی مواجه شد که نشان می‌دهد گوگل دو درایور نمایشگر جدید برای پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو با برچسب C10 و P10 توسعه داده است.

این اطلاعات حاکی از آن است که پرچم‌دار جدید گوگل برای رقابت با بهترین‌های اندروید، ازنظر نمایشگر نسبت به پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو پیشرفت درخورتوجهی نخواهد داشت. کد پروژه‌ی اندروید درکنار ارجاع به درایورهای C10 و P10 به صفحه‌نمایشی با عنوان G10 اشاره دارد که ظاهراً مربوط به مدل سوم و البته رده‌بالاتر سری پیکسل ۷ است.

با بررسی دقیق‌تر مشخص شد این گوشی مرموز از نرخ نوسازی، ابعاد فیزیکی و وضوح مشابه نمایشگر پیکسل ۶ پرو بهره خواهد برد. اگرچه انتظار می‌رفت سامسونگ پنل‌های موردنیاز گوگل برای پرچم‌داران آینده‌ی این شرکت را تولید کند، اکنون گفته می‌شود BOE وظیفه‌ی ساخت این نمایشگرها را به‌عهده خواهد داشت.

  • تصاویر واقعی فاش‌شده از پیکسل 7 پرو شباهت این گوشی را به پیکسل 6 پرو نشان می‌دهند
  • Google Meet اواخر سال 2022 رسماً با Google Duo ادغام خواهد شد

بررسی کدهای پروژه‌ی متن‌باز اندروید این گمانه‌زنی را تقویت کرده که سومین مدل پیکسل ۷، درواقع رده‌بالاتر از دو مدل دیگر خواهد بود. با توجه به ابعاد نمایشگر این مدل، به‌راحتی می‌توان احتمال اشاره به پیکسل تبلت آینده یا پیکسل 7a را رد کرد؛ زیرا 9to5Google قبلاً گزارش داده است این دو دستگاه به‌ترتیب با نام رمز Lynx و Felix شناخته می‌شوند.

از‌آنجا‌که هیچ کد داخلی شناخته‌‌شده‌ای وجود ندارد که بتواند به‌طور مستقیم به نام مدل سوم سری پیکسل ۷ اشاره کند، هنوز نمی‌دانیم این دستگاه با چه نامی روانه‌ی بازار خواهد شد. این احتمال وجود دارد که گوگل این گوشی را پیکسل ۷ اولترا نام‌گذاری کند ولی در این‌ مرحله‌ نمی‌توان با اطمینان درمورد نام این دستگاه نظر داد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا