رمز ارز

توجه سرمایه‌گذاران به نرم‌افزار جدید پالیگان جلب شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم توسعه‌دهنده پالیگان (MATIC) اخیراً از همکاری مهمی خبر داده که احتمالاً قابلیت‌های این شبکه را افزایش خواهد داد. بر اساس اطلاعیه منتشرشده، بلاکچین پالیگان با همکاری تیم Eclipse، نرم‌افزار جدیدی را راه‌اندازی می‌کند که به برنامه‌های سولانا اجازه می‌دهد تا به شبکه پالیگان مهاجرت کنند.
اما سوال این است که چرا این همکاری برای سرمایه‌گذاران مهم است؟ این نرم‌افزار که Sealevel Virtual Machine یا به طور اختصاری SVM نام دارد، یک رول‌آپ سفارشی برای آوردن ماشین مجازی Sealevel Solana به اکوسیستم پالیگان است. انتظار می‌رود که SVM، توان عملیاتی پالیگان و همچنین، تعامل‌پذیری این شبکه با پروژه‌های رمزارزی دیگر، از جمله بازی و امور مالی غیرمتمرکز را افزایش دهد.
به این ترتیب، هر پروژه‌ای که بر روی سولانا توسعه یافته، به راحتی می‌تواند از قابلیت‌های مقیاس‌پذیری پالیگان استفاده کند. به گفته تیم پالیگان، اجرای شبکه آزمایشی SVM برای سه ماهه اول ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.
علاوه بر این، اخبار جالبی در مورد zkEVM (ماشین مجازی اتریوم با اثبات دانش صفر) پالیگان نیز منتشر شده است. طبق گزارش‌ها، یک شبکه آزمایشی ممیزی‌شده برای فناوری zkEVM وجود خواهد داشت.
اگرچه قیمت رمزارز پالیگان به دلیل افت کلی بازار کریپتو در محدوده قرمز قرار دارد، اما برخی از معیارها به نفع MATIC هستند. برای مثال، رشد شبکه در طول هفته گذشته به طور مداوم بالا بود. محبوبیت MATIC نیز افزایش یافته که با توجه به افزایش حجم فعالیت در شبکه‌های اجتماعی (Social Volume) مشهود است. ذخایر این رمزارز در صرافی‌ها هم رو به کاهش است که یک سیگنال صعودی به شمار می‌رود.
یکی دیگر از نکات جالب‌توجه، این است که پالیگان همچنان محبوبیت خود را در بین نهنگ‌ها حفظ کرده و اخیراً به یکی از توکن‌های محبوب در بین ۲ هزار نهنگ بزرگ اتریوم تبدیل شده است.
بنابراین، با وجود عملکرد منفی فعلی قیمت، احتمال تغییر روند را نمی‌توان رد کرد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

ای‌ام‌بی کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا