بازی

ویژگی جدیدی برای Minecraft معرفی شد

ویژگی جدیدی برای Minecraft معرفی شد

یکی از عوامل موفقیت ماینکرفت (Minecraft) را باید پشتیبانی بسیار خوب استودیو موجنگ دانست که اکنون ویژگی جدیدی را برای طرفداران معرفی کرده است. 

برنامه بتای نسخه بدراک ماینکرفت تکامل پیدا کرده و به Minecraft Preview تبدیل شده است. نسخه بتا تنها روی ایکس باکس، ویندوز و اندروید در دسترس قرار دارد، ولی Minecraft Preview به دیگر پلتفرم‌های نیز می‌آید. Minecraft Preview در واقع یک بازی و اپلیکیشن کاملا جدا است که روی تجربه استاندارد بدراک تاثیرگذار نخواهد بود.

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTAو پیروزی سونی پس از سال‌ها
ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTA

شما دیگر مجبور نیستید که خود را به نسخه نهایی یا بتا محدود کنید و با Minecraft Preview می‌توان روی یک دستگاه به هر دو دسترسی داشت. این بازی ابتدا روی سیستم عامل iOS، ایکس باکس و ویندوز ۱۰/۱۱ منتشر می‌شود و سپس به دیگر پلتفرم‌ها می‌آید. نسخه بتای ماینکرفت کم کم بازشسته می‌شود تا همه از این بازی جدید استفاده کنند. 

ماینکرفت (Minecraft)

Minecraft Preview هنوز به لانچر بازی اضافه نشده است، اما استودیو در سریع‌ترین زمان ممکن این کار را انجام خواهد داد. این بازی از حالا روی سرویس گیم‌پس برای پی‌سی در دسترس بازیکنان قرار گرفته ولی باید اشاره کنیم که از کراس‌پلی بخش چند نفره با همه پلتفرم‌ها پشتیبانی نمی‌کند. نحوه نصب Minecraft Preview نیز به پلتفرم شما بستگی دارد. 

بازی Minecraft در حال حاضر روی خیلی از پلتفرم‌ها از جمله نینتندو سوییچ، گوشی‌های اندرویدی و آیفون، پی‌سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:برترین بازی های شبیه ماینکرفت که باید تجربه کنید!این بلوک‌های دوست‌داشتنی
برترین بازی های شبیه ماینکرفت که باید تجربه کنید!


تماشا کنید: چطوری بازی‌ها شما رو گول می‌زنن؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا