بازی

تاریخ انتشار Pentiment بازی جدید آبسیدین رونمایی شد

تاریخ انتشار Pentiment بازی جدید آبسیدین رونمایی شد

مایکروسافت برنامه شلوغ و هیجان‌انگیزی برای ادامه ۲۰۲۲ ندارد و قرار نیست بازی‌های انحصاری زیادی روانه بازار کند. با این حال، یکی از عنوان پیش‌رو، Pentiment از استودیو مشهور آبسیدین است. این بازی می‌تواند گزینه هیجان‌انگیزی برای طرفداران باشد، زیرا یک توسعه‌دهنده موفق و کاربلد پشت آن قرار دارد و همچنین ایده داستانی آن واقعا جذاب است.

Pentiment نخستین بار در ماه ژوئن رونمایی شد و اکنون مایکروسافت تایید کرده طرفداران می‌توانند روز ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان ۱۴۰۱) منتظر آن باشند. این بازی به عنوان یک اثر داستان‌محور، نقش‌آفرینی و اکشن معرفی شده و ۱۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

مدت کوتاهی پس از معرفی، جاش ساویر (کارگردان بازی) اعلام کرد Pentiment از لحاظ ساختاری و مکانیک‌ها به Night of the Woods شباهت دارد. گرچه برخی‌ها آن را با عنوان موفق و تحسین‌شده Disco Elysium نیز مقایسه می‌کنند.

در پایان بد نیست اشاره کنیم بازی جدید آبسیدین (با سابقه ساخت The Outer Worlds و Fallout: New Vegas) حدود ۱۵ الی ۲۰ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت و کاربران پی‌سی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس می‌توانند آن را از روز نخست عرضه روی گیم‌پس تجربه کنند.


تماشا کنید: چطوری بازی‌ها شما رو گول می‌زنن؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا