بازی

کار جان بویگا با فرانچایز Star Wars تمام شده است

کار جان بویگا با فرانچایز Star Wars تمام شده است

جان بویگا که تجربه حضور در جدیدترین سه‌گانه جنگ ستارگان (Star Wars) را داشته، دیگر کارش با این فرانچایز تمام شده و مشکلی ندارد که شخصیت او یعنی فین تنها در انیمیشن‌ها، بازی‌ها و داستان‌های کمیک حضور داشته باشد. بویگا نخستین بار در فیلم Star Wars: The Force Awakens نقش یک استورم تروپر ایفا نمود که علاقه‌ای به مبارزه برای امپراطوری ندارد.

مطلب پیشنهادی:انیمیشن Turning Red چگونه در تئوری جهان مشترک پیکسار قرار می‌گیرد؟نقطه مشترک پاندا قرمز خشمگین و دایناسور سبز مهربان
انیمیشن Turning Red چگونه در تئوری جهان مشترک پیکسار قرار می‌گیرد؟

قبل از اینکه شخصیت فین در سینماها ظاهر شود، حضور بویگا به عنوان یک بازیگر سیاه پوست در تیم اصلی بازیگران فرانچایز استار وارز برای خیلی از طرفداران ناخوشایند بود. وی از همان ابتدا مورد حملات نژادپرستانه‌ای که در رسانه‌های اجتماعی به راه افتاده بود قرار گرفت و در صحبت‌های اخیر خود درباره اقدامات دیزنی و لوکاس فیلم برای حمایت از خودش توضیح داد.

با این حال این بازیگر قبلا اعلام کرده بود تا زمانی که پای جی جی آبرامز و کاتلین کندی در میان باشد، او هم مشکلی برای بازگشت به فرانچایز جنگ ستارگان ندارد. وی در این باره توضیح داد:

در حال حاضر من مشکلی برای کنار گذاشتن این نقش ندارم. به نظرم شخصیت فین اکنون در مرحله خوبی قرار دارد و می‌توانید از حضور او در عناوین مختلف مثل بازی‌ها و انیمیشن‌ها لذت ببرید.

فیلم جنگ ستارگان

او همچنین درباره کارهای اخیر خود صحبت و تاکید کرد که چگونه پروژه‌هایی مانند Breaking و The Woman King به او کمک کردند تا متوجه شود توانایی‌های او تنها به فرانچایز جنگ ستارگان محدود نمی‌شود.

جدیدترین فیلم جان بویگا The Woman King است که بازیگرانی مانند وایولا دیویس، لاشانا لینچ، هیرو فاینس تیفین و شیلا اَتیم در آن به ایفای نقش پراخته‌اند و برای اکران در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند


ویجی‌لاگ پلاسدث استرندینگ روی ایکس‌باکس گیم پس و پیش فروش رایگان فیفا 23

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا