رمز ارز

آخرین اطلاعات درباره ارتقای کاردانو!

زمان مطالعه: دقیقه

آماده‌سازی‌ها برای اجرای هارد فورک واسیل (Vasil) کاردانو که قرار بود در ماه ژوئن راه‌اندازی شود، اکنون به نیمه راه خود رسیده است.
بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم PoolTool، ۴۶ درصد از اپراتورهای استخرهای استیک (SPOها) در حال حاضر گره‌های خود را به نسخه ۱٫۳۵٫۳ که هفته گذشته منتشر شد، به‌روز کرده‌اند. این نسخه از گره‌ها که مورد آزمایش‌های بسیاری قرار گرفته، برای ارتقای آتی کاردانو انتخاب شده است.
به گفته تیم کاردانو، قبل از اجرای هارد فورک واسیل، باید ۷۵ درصد از SPOها گره‌های خود را ارتقا دهند. علاوه بر این، باید حداقل ۲۵ صرافی ارز دیجیتال که سهم اصلی از نقدینگی موجود را دارا هستند، با سیستم مطابقت پیدا کنند.
در روزهای گذشته، به دلیل شناسایی یک اشکال در شبکه آزمایشی کاردانو، این پروژه مورد هدف انتقادات بسیاری قرار گرفت. با این حال، چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، در اظهارات جدید خود به سرمایه‌گذاران اطمینان داده که هیچ مشکل کیفی در ارتقای واسیل وجود ندارد.
به‌روزرسانی واسیل در ابتدا قرار بود اوایل ماه ژوئن در شبکه اصلی اجرا شود، اما به دلیل مشکلات فنی چندین بار به تاخیر افتاد. انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی، قابلیت‌های مقیاس‌پذیری شبکه کاردانو را تا حد زیادی افزایش دهد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا