بازی

بازی تن تن با انتشار یک تیزر تریلر رسما معرفی شد

بازی تن تن با انتشار یک تیزر تریلر رسما معرفی شد

گفته می‌شود بازی تن تن با اقتباس از چهارمین داستان این شخصیت با عنوان Tintin Reporter – Cigars of the Pharaoh ساخته شده و قرار است در سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های پی‌سی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن و ایکس باکس منتشر شود.

این بازی توسط Pendulo Studios توسعه یافته و Microids، کمپانی فرانسوی، آن را منتشر خواهد کرد. همانطور که ذکر شد، Tintin Reporter – Cigars of the Pharaoh بر اساس چهارمین داستان تن تن به نام «سیگارهای فرعون» ساخته شده و قرار است طرفداران را با ماجراجویی‌های تن تن و سگ معروفش یعنی برفی/میلو همراه کند.

مطلب پیشنهادی:مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟آیا این کار ارزشش را دارد؟
مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟

کمپانی مایکرویدز، سال ۲۰۲۰ از ساخت بازی تن تن خبر داده بود و از آن زمان تاکنون طرفداران منتظر افشای اطلاعات جدید و انتشار تیزری از آن بودند که بلاخره این اتفاق افتاد. در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

رییس Microids در این رابطه توضیح داد:

کار کردن روی چنین اقتباس محبوبی و به تصویر کشیدن ماجراجویی‌های گزارشگر مشهور بلژیکی بسیار لذت‌بخش است. ما چند سال است که کا روی این بازی را شروع کردیم و نمی‌توانیم صبر کنیم تا چیزهای بیشتری را به بازیکنان خود در سراسر جهان نشان دهیم.

کمپانی Microids اخیرا درگیر عواقب ریمیک ناموفق بازی XIII بوده است؛ گویا یک نسخه بازسازی شده جدید قرار است در ماه سپتامبر عرضه شود و همچنین به عنوان یک به‌روزرسانی رایگان در اختیار دارندگان ریمیک بازی مذکور قرار خواهد گرفت.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانیدنیازی نیست بابت CPU آن قدرها هم هزینه کنید!
هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانید


ویجی‌لاگ پلاسدث استرندینگ روی ایکس‌باکس گیم پس و پیش فروش رایگان فیفا 23

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا