بازی

سریال Curb Your Enthusiasm برای فصل دوازدهم تمدید شد

سریال Curb Your Enthusiasm برای فصل دوازدهم تمدید شد

خبر بسیار خوب برای طرفداران این است که سریال Curb Your Enthusiasm (زیاد ذوق‌زده نشو) برای فصل دوازهم تمدید شده است. لری دیوید یکی از بازیگران اصلی سریال قبلا تایید کرده بود که فصل ۱۲ اوایل امسال منتشر می‌شود و در یک خبر دیگر اعلام شد که کار تولید و فیلمبرداری از پاییز آغاز خواهد شد. اکنون شبکه HBO به طور رسمی این سریال را برای فصل دوازدهم تمدید کرده است.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Squid Game – نمایش بدون سانسور خشمیک کابوس رنگارنگ از نظام سرمایه داری
نقد سریال Squid Game – نمایش بدون سانسور خشم

سریال Curb Your Enthusiasm پخش خود را از سال ۲۰۰۰ آغاز کرد و از آن زمان به عنوان یکی از سریال‌های منحصر به‌فرد کمدی شناخته می‌شود. این سریال طنز و هرج و مرج را از دل هنجارهای اجتماعی بیرون می‌کشد و آن را به بهترین نحو به مخاطبان ارائه می‌کند. لری دیوید به عنوان یکی از بازیگران اصلی، در نسخه‌ای اغراق‌آمیز از خودش ایفای نقش می‌کند و در واقع این سریال مستندی از زندگی روزمره او را به تصویر می‌کشد.

سریال Curb Your Enthusiasm

نکته جالب درباره سریال این است که برای بازیگران از پیش دیالوگی نوشته نشده و چارچوب موضوع به آن‌ها داده می‌شود تا آن‌ها طبق همان موقعیت بداهه‌گویی کنند. تمامی صحنه‌ها نیز با دوربین دستی فیلم‌برداری می‌شود. علاوه بر لری دیوید، بازیگران دیگری نظیر جف گارلین، سوزی اسمن، جی. بی اسموو، شریل هاینز، ریچارد لویس، وینس وان و تد دنسن تاکنون بیشترین حضور را در سریال داشته‌اند.

سریال «زیاد ذوق‌زده نشو» طی ۱۱ فصل موفق شده ۵۱ نامزدی امی را به خود اختصاص دهد که در آخرین دوره خود توانست ۴ نامزدی دیگر با حضور بیل هیدر به عنوان بازیگر مهمان به دست آورد. اطلاعات بیشتر از فصل جدید هنوز منتشر نشده و باید منتظر اخبار آینده باشیم.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرکآخرالزمان زامبی‌ها، تزریق آدرنالین و خلق تنش برای ۱۲ ساعت!
نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرک


ویجی‌لاگ پلاسدث استرندینگ روی ایکس‌باکس گیم پس و پیش فروش رایگان فیفا 23

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا