رمز ارز

راه‌حل‌های صرافی بیتفینکس برای مشکلات اتریوم پس از به‌روزرسانی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت iFinex روز سه‌شنبه از راه‌اندازی یک سرویس جدید برای کاربران توسط صرافی بیتفینکس و قبل از رویداد Merge اتریوم خبر داد.
طبق گزارش‌ها، این صرافی اکنون توکن‌های فورک‌شده زنجیره اتریوم را ارائه می‌دهد. این توکن‌ها نشان‌دهنده دو سیستم درگیر در Merge هستند، به طوری که ETHW مربوط به نسخه اثبات کار (PoW) و ETHS مربوط به نسخه اثبات سهام (PoS) اتریوم است.
به گفته بیتفینکس، این توکن‌ها در پلتفرم مشتقات این صرافی در دسترس خواهند بود. پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری بیتفینکس گفت که آنها این توکن‌های جدید را برای آماده‌سازی بهتر کاربران برای همه احتمالات مرتبط با Merge منتشر کردند. با این حال، توکن‌ها دارای تاریخ انقضایی هستند که برای پایان سال تعیین شده است.
طبق گفته این صرافی، سه نتیجه قابل پیش‌بینی برای توکن‌های اتریوم وجود دارد؛ اگر تغییر اجماع در زنجیره اثبات کار وجود نداشته باشد، ETHS منقضی شده و ETHها با ETHW مبادله می‌شوند، اگر تغییر اجماع بدون فورک موفقیت‌آمیز باشد، ETHW منقضی شده و ETHها با ETHS مبادله می‌شوند، در صورتی هم که سناریوی تغییر اجماع موفق بوده و هم فورک با موفقیت ایجاد شود، هر دو توکن ETHW و ETHS برای مبادله با ETH اعتبار خواهند داشت.
به‌روزرسانی Merge که قرار است در اواسط سپتامبر انجام شود، کل صنعت را در معرض ریسک قرار داده است. کاربران مشتاقند ببینند آیا این رویداد در بازه زمانی وعده داده شده توسط توسعه‌دهندگان اتفاق می‌افتد و همچنین آیا عوارض جانبی مخربی رخ خواهد داد یا خیر. Merge تا کنون چند بار به تعویق افتاده است. پروتکل‌هایی مانند Aave کاربران شبکه را تشویق می‌کنند تا زودتر از موعد به PoS متعهد شوند، اگرچه جامعه طرفداران PoW واکنش‌هایی را نشان داده است که اکثریت آنها را ماینرها تشکیل می‌دهند. این در حالی است که برخی از استخرهای بزرگ ماینینگ قبلاً به استیکینگ روی آورده‌اند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا