رمز ارز

آیا افزایش نرخ توکن‌سوزی می‌تواند ناجی شیبا شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که شیبا اینو همچنان در حال فرار از دست خرس‌هاست، روند قیمت بازار می‌تواند با سوزاندن میلیون‌ها شیبا در ساعت، تغییر جهت دهد.
به گفته Shibburn، نرخ سوزاندن این میم کوین محبوب، ۱۲۳ درصد افزایش یافته است، به طوری که ۱۲۷ میلیون دلار از این توکن در ۲۴ ساعت گذشته، سوزانده شده‌اند. علاوه بر این، یک کاربر طی یک تراکنش بیش از ۱۵ میلیون دلار توکن شیبا را به یک کیف پول مرده ارسال کرده است.
چند هفته پیش که ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، تاریخ نهایی ادغام این شبکه را اعلام کرد، هیاهویی در مورد انتقال به شبکه اثبات سهام ایجاد شد و رقابت هرچه بیشتر آلت کوین‌ها را برانگیخت.
با این همه، جامعه شیبا اینو در انتظار به‌روزرسانی Shibaruim خود است. این به‌روزرسانی، یک ارتقاء حیاتی برای اکوسیستم شیبا به شمار می‌آید. این راه‌حل لایه ۲، هزینه‌ها را بیش‌ از پیش کاهش می‌دهد و توکن‌های این اکوسیستم از جمله شیبا، BONE، LEASH و TREAT، شیبوشی‌ها و استیبل کوین SHI را یکپارچه خواهد کرد.
در حال حاضر توکن، BONE، عمده توجهات جامعه شیبا را به خود جلب کرده و کاربران این اکوسیستم، نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا صرافی‌ها را قانع کنند که این ارز به فهرست خود اضافه کنند.
در حال حاضر، تنها یک صرافی استونیایی هر سه ارز شیبا، BONE و LEASH را فهرست کرده است. با افزایش تقاضا، این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک، برخی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال، توکن‌های مرتبط با شیباریوم را به فهرست خود اضافه کنند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع دیلی کوین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا