بازی

تریلر جدیدی از بازی Atomic Heart با حضور جنسن آکلز منتشر شد

تریلر جدیدی از بازی Atomic Heart با حضور جنسن آکلز منتشر شد

استودیو Mundfish تریلر سینماتیک جدیدی از بازی اتمیک هارت (Atomic Heart) منتشر کرده که شامل جنسن آکلز (Jensen Ackles) می‌شود. 

جنسن آکلز بیشتر از هرچیزی برای حضور در سریال‌های Supernatural و The Boys شهرت دارد. او اکنون وارد دنیای بازی Atomic Heart شده تا به دختر بچه‌ای که سعی در حمله با جادو به یک آدمک تمرینی دارد، کمک کند. این موضوع شوخی استودیو Mundfish با بازی  Hogwarts Legacy است که به زودی باید با آن در بازار رقابت داشته باشد. 

باید اشاره کنیم که سری بایوشاک مهم‌ترین منبع الهام اتمیک هارت بوده، اما بازی‌هایی مثل Nier و استاکر هم جزو عناوین هستند که Atomic Heart از آن‌ها الگو گرفته است. دنیای آن حاصل ترکیب یک روسیه علمی تخیلی و تجربیات تیم توسعه‌دهنده‌ای است که برخی از آن‌ها در روسیه بزرگ شده‌اند. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

Atomic Heart در یک نسخه متفاوت از اتحاد جماهیر شوروی در دهه ۱۹۵۰ اتفاق می‌افتد، زمانی که فناوری روباتیک به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است. با این حال، حادثه‌ای رخ می‌دهد که باعث از بین رفتن سیستم کنترل ربات‌ها می‌شود. در نتیجه، موجودات از ریخت افتاده و ماشین‌های نسل‌کشی، علیه انسان‌ها شورش می‌کنند. 

Atomic Heart در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۲۳ (۲ اسفند) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر می‌شود. شما برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید مقاله «هر آن‌چه که باید از Atomic Heart بدانید» را بخوانید.


ویجی‌لاگ پلاس: عملکرد عالی هاگوارتز لگسی و اولین جایزه گرمی ویدیو گیمی

تریلر جدیدی از بازی Atomic Heart با حضور جنسن آكلز منتشر شد - lastech
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا