بازی

گیمزکام ۲۰۲۲: اولین تریلر گیم‌پلی بازی Homeworld 3 منتشر شد

گیمزکام ۲۰۲۲: اولین تریلر گیم‌پلی بازی Homeworld 3 منتشر شد

بازی Homeworld 3 برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ معرفی شد. از آن زمان تاکنون اتفاقات زیادی رخ داده است، مانند طرح سرمایه‌گذاری عجیب و غریب آن که مورد ستایش قرار گرفت و سپس لغو شد اما بالاخره در آگوست ۲۰۲۲، اولین تریلر از گیم‌پلی این عنوان در جریان مراسم افتتاحیه گیمزکام به نمایش در آمد.

تقریباً یک سال پس از نمایش ویدئوی کوتاه از بازی، توسعه‌دهندگان Blackbird Interactive یک ویدئوی گیم‌پلی نسبتا مناسب از این عنوان استراتژی سه‌بعدی شب گذشته به نمایش گذاشتند که در نیمه اول سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:برای بازی کردن چه مقدار حافظه ویدئویی یا VRAM نیاز داریم؟از حافظه ویدئویی کارت گرافیک غافل نشوید
برای بازی کردن چه مقدار حافظه ویدئویی یا VRAM نیاز داریم؟

چیزی که در این ویدئو می‌بینیم، گیم‌پلی واقعی از بازی Homeworld 3 را به نمایش می‌گذارد. یک مکان‌نما و رابط کاربری روی صفحه نمایش وجود دارد که به ما اجازه می‌دهد بفهمیم این عنوان در واقع چطور اجرا می‌شود.

مطمئنا محصول نهایی و ویدئویی که در حال حاضر می‌بینیم یکسان نخواهد بود و بهتر از این نیز خواهد شد، اما برای یک نمایش مهم در شب افتتاحیه گیمزکام، بسیار راضی‌کننده بود.

این ویدئو همان چیزی بود که طرفداران Homeworld انتظارش را می‌کشیدند. از قبل اطلاع داشتیم که سفینه‌ها جالب به نظر می‌رسند، اما نحوه انجام بازی و اینکه چگونه می‌توانیم از تاکتیک‌ها در فضا استفاده کنیم، مهم‌تر از همه‌چیز بودند.

در این ویدئو مواردی مانند آرایش واحدها، استفاده از پوشش و حتی اشارات کوچک به بازی‌های پیشین مانند توانایی دزدیدن واحدهای دشمن و چراغ‌های آبی کوچک از Resource Collectors را مشاهده کردیم.

بازی Homeworld 3 سال آینده برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و گیرباکس «نیمه ابتدایی ۲۰۲۳» را به عنوان بازه زمانی عرضه این عنوان اعلام کرده است.

مطلب پیشنهادی:رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟نسل جدید حافظه‌های موقت هنوز گران و محدودند
رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟


ویجی‌لاگ پلاسدث استرندینگ روی ایکس‌باکس گیم پس و پیش فروش رایگان فیفا 23

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا