رمز ارز

ناپدید شدن یک پروتکل رمزارزی! چرا و چگونه؟

زمان مطالعه: دقیقه

پروتکل SudoRare، یک پروتکل بازارساز خودکار (AMM) برای مبادله توکن‌های ERC-721 با ERC-20، پس از تخلیه ۵۱۹ اتر به ارزش تقریبی ۸۱۵ هزار دلار، به‌طور ناگهانی، خدمات و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود را بست.
اولین بار، یک کاربر با نام sungjae_han، متوجه یک تراکنش مشکوک شد که با استفاده از توکن‌های LooksRare و USD Coin، وجوه قابل‌توجهی را از SudoRare تخلیه کرده بود.
چند اسکرین‌شات منتشرشده در اینترنت نشان می‌دهند که وجوه دزدیده‌شده به‌طور مساوی به سه حساب مختلف منتقل شده است که هرکدام ۱۷۳ اتر دریافت کرده‌اند.
شرکت تحقیقات بلاکچین Peckshield نیز به احتمال انجام یک کلاهبرداری راگ پول از سوی این پلتفرم اشاره کرده است. بسته شدن ناگهانی تمام حساب‌های SudoRare از بستر اینترنت نیز به این سوءظن دامن زده است.
در حالی که تحقیقات در مورد این موضوع هنوز در حال انجام است، ناپدید شدن این پلتفرم به همه سرمایه‌گذاران یادآوری می‌کند که پیش از سرمایه‌گذاری، تحقیقات کاملی را به انجام برسانند و به‌آسانی به هر پلتفرمی اعتماد نکنند.
چندی پیش نیز هک Velodrome Finance به یکی از اعضای این تیم نسبت داده شد. این شخص که بعدا وجوه دزدیده‌شده به ارزش ۳۵۰ هزار دلار را برگرداند، ابراز پشیمانی کرد. Velodrome هنوز هیچ اقدام قانونی را علیه مجرم انجام نداده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا