بازی

عرضه بازی River City Girls 2 به تاخیر افتاد

عرضه بازی River City Girls 2 به تاخیر افتاد

استودیو Wayforward به تازگی با ارسال توییتی رسما اعلام کرد عرضه بازی بیت ام آپ River City Girls 2 که قرار بود تابستان امسال منتشر شود، به تعویق افتاده است. قسمت اول در سال ۲۰۱۹ منتشر شده بود.

در قسمت جدید، داستان شخصیت‌های پیشین سری یعنی میساکو، کیوکو، کونیو و ریکی به همراه دو کارکتر قابل بازی جدید به نام‌های ماریان و پرووی دنبال می‌شود. پس از وقایع پایانی قسمت اول، این شش نفر وارد ماجراجویی جدیدی می‌شوند که در جریان آن، باید با یک دشمن قدیمی روبه‌رو شوند.

مطلب پیشنهادی:آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟کهنه میشه دل‌آزار!
آیا اکس‌باکس وان در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟

River City Girls 2 به دنبال بهبود و ارتقا بازی اول از طریق اضافه کردن یک سری حرکات و اسلحه جدید است. همچنین می‌توانید دشمنان را برای کمک و مبارزه به استخدام خود در بیاورید. چرخه شبانه‌روزی، نوع جدیدی از مخاطرات زمینی، همراه با یک سری تعاملات داستانی جدید بسته به شخصیت قابل بازی انتخاب شده، در این قسمت وجود خواهند داشت.

به گفته استودیو سازنده، برای اطمینان از اینکه طرفداران تجربه‌ای با کیفیت داشته باشند، انتشار این عنوان را به تاریخی دیگر موکول کرده است. اگرچه تاریخ دقیق عرضه هنوز اعلام نشده، اما احتمال زیادی وجودی دارد که تا سال ۲۰۲۳ به تعویق بیفتد. به همراه این خبر ناراحت‌کننده، کاور آرت رسمی بازی نیز منتشر شد که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

River City Girls 2

در این کاور هر شش شخصیت قابل بازی River City Girls 2 نشان داده شده که در حال آماده شدن برای نبرد هستند. میساکو یک پنجه بوکس صورتی به دست دارد، در حالی که کیوکو آماده ضربه زدن با چوب بیسبال است. کونیو و ریکی در پایین تصویر مشاهده می‌شوند و دو شخصیت جدید ماریان و پرووی در سمت چپ و راست کاور قرار دارند.

پرووی از یک نسخه قدیمی‌تر فرنچایز، River City Ransom: Underground به بازی جدید رسیده است، در حالی که ماریان قهرمان اصلی سری Double Dragon است که خود از سری Kunio-kun الهام گرفته شده است.

به گفته استودیو WayForward، نسخه های فیزیکی بازی نیز در راه هستند، اما تامین‌کننده هنوز تاریخ پیش‌خرید را اعلام نکرده است. River City Girls 2 در حال حاضر برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و پی‌سی در دست ساخت است.

مطلب پیشنهادی:هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانیدبا سرویس کلاد گیمینگ سونی بیشتر آشنا شوید
هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانید


گیمر واقعی کیه؟

تماشا از یوتیوب ویجی لاگ پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا