رمز ارز

همکاری جدید و هیجان‌انگیز شیبا در بخش متاورس!

زمان مطالعه: دقیقه

تیم شیبا اینو (SHIB) اعلام کرده که با The Third Floor، پرکارترین شرکت واقعیت مجازی که به دلیل کار بر روی ده‌ها فیلم پرفروش مارول (Marvel) شناخته می‌شود، همکاری بزرگی را آغاز کرده است. طبق گزارش‌ها، شرکت The Third Floor قرار است به تیم شیبا کمک کند تا محیط‌های مجازی را برای پروژه متاورس خود تعریف کند و به عبارتی، کنترل توسعه هنری این پروژه را در دست بگیرد.
این شرکت آمریکایی روی پروژه‌های معروفی مانند انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War)، زن شگفت‌انگیز (Wonder Woman)، ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok)، مکس دیوانه: جاده خشم (Mad Max: Fury Road) و دیگر فیلم‌های شناخته‌شده، کار کرده است.
تیم مدیریتی شرکت The Third Floor گفته که دیدگاه هنری ارائه‌شده توسط جامعه شیبا، «الهام بخش» است و متاورس این پروژه می‌تواند تعداد بی‌نهایتی از احتمالات و تجربیات با واقعیت ترکیبی را ارائه دهد.
علی‌رغم این‌که شیبا اینو به عنوان یک «میم کوین» شناخته می‌شود، اما تیم آن تاکید زیادی بر سودمندی داشته است. جدای از صرافی ShibaSwap، تیم توسعه‌دهنده شیبا اکنون بر روی یک پروژه متاورسی کار می‌کنند.
با توجه به پیشرفت‌های اخیر اکوسیستم شیبا، رمزارزهای این شبکه اخیرا در صرافی‌های زیادی لیست شده‌اند که جدیدترین آنها، صرافی Coins.ph است، یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال مستقر در فیلیپین که در سال ۲۰۱۴ تأسیس شد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا