بازی

بازی Killer Klowns From Outer Space معرفی شد

بازی Killer Klowns From Outer Space معرفی شد

بازی Killer Klowns From Outer Space بر اساس فیلم ترسناک کالت دهه ۸۰ میلادی ساخته می‌شود و یک عنوان چند نفره سه در برابر هفت است که در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

این بازی که توسط استودیوی کلمبیایی Teravision Games ساخته شده، یک عنوان چند نفره آنلاین نامتقارن است که در آن بازیکنان می‌توانند کنترل دلقک‌های معروف یا انسان‌هایی که تلاش می‌کنند جلوی آن‌ها را بگیرند، در دست بگیرند.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های ترسناک با مضمون تهاجم به خانهدر یک مکان دنج قرار بگیرید و مطمئن شوید که درهای‌ منزلتان قفل است!
بهترین فیلم‌های ترسناک با مضمون تهاجم به خانه

در توضیحات رسمی بازی آمده است:

در نبرد بین Killer Klowns و شهروندان Crescent Cove، با یکدیگر متحد شوید و از عقل خود برای شکار انسان‌ها یا نجات آن‌ها از تهاجم بیگانگان استفاده کنید.

هر مسابقه شامل سه دلقک و هفت انسان است که می‌توانید از بین آن‌ها پنج شخصیت مختلف دلقک و پنج کلاس انسان انتخاب کنید. تریلر بازی را می‌توانید از یوتیوب مشاهده کنید.

رندی گرین بک، طراح اصلی بازی Killer Klowns From Outer Space، که مدیر اجرایی عنوان Friday the 13th: The Game نیز بود، در رابطه با این اثر گفت:

کار کردن روی فصل جدیدی از IP ترسناک نمادینی همچون Killer Klowns، یکی از اهداف لیست آرزوهای من بود که اکنون محقق شده، به خصوص اینکه فرصت همکاری با سازندگان اصلی فیلم و تیم سازنده فوق‌العاده با استعداد Teravision را داشته باشید.

بازی Killer Klowns From Outer Space

فیلم اصلی در سال ۱۹۸۸ توسط هنرمندان جلوه‌های ویژه، برادران چیودو، نوشته، کارگردانی و تهیه شده بود.

این فیلم داستان شهر کوچک کرسنت کوو را روایت می‌کرد که گروهی از موجودات فضایی که شبیه به دلقک بودند به آن حمله می‌کردند. این دلقک‌ها، انسان‌ها را می‌دزدیدند و به مقر سیرک‌مانندشان می‌بردند، جایی که قربانیان خود را در پیله‌های پنبه‌ای آب‌نباتی به دام می‌انداختند.

مطلب پیشنهادی:چرا سینمای ایران در ژانر وحشت ناموفق است؟ لطفا ما را بترسانیدچرا از فیلم ترسناک‌های ایرانی نمی‌ترسیم؟
چرا سینمای ایران در ژانر وحشت ناموفق است؟ لطفا ما را بترسانید


ویجی‌لاگ پلاسدث استرندینگ روی ایکس‌باکس گیم پس و پیش فروش رایگان فیفا 23

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا