رمز ارز

تلاش‌های دوج کوین و شیبا برای حفظ جایگاه خود در بازار!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می‌رسد دو ارز دیجیتال شیبا اینو و دوج کوین به‌زودی باید از جایگاه متمایز خود در میان سایر رمزارزها چشم بپوشند. دلیل سقوط احتمالی این دو ارز دیجیتال از جایگاه دهم و دوازدهم در کوین‌مارکت‌کپ، احساسات حاکم بر بازار کریپتو و پتانسیلی است که شیبا و دوج کوین برای ارائه به این بازار دارند.
به‌عنوان مثال، DOT، توکن پروژه پولکادات، تنها ۶۰۰ میلیون دلار از دوج کوین عقب‌تر است. در اینجا می‌توان اشاره کرد که پولکادات یک پروژه بنیادی بسیار قوی است و این پروژه اگرچه هرگز بیش از ۵۵ میلیارد دلار سرمایه نداشته (که در مقایسه با اوج ۹۰ میلیاردی سرمایه بازار دوج کوین کمتر است)، اما باید توجه داشت که توسعه پولکادات طبیعی و هماهنگ بوده و به دلیل پشتیبانی عجیب‌وغریب میلیاردرهای مشهور نبوده است. در نتیجه، این شبکه از پایداری بهتری برخوردار بوده و شانس موفقیت بیشتری دارد.
شرایط شیبا اینو نیز مبهم به نظر می‌رسد. اکوسیستم شیبا واقعا به توسعه همه‌جانبه و راه‌اندازی پروژه‌های GameFi و راه‌حل‌های لایه دو علاقه‌مند است، اما نباید فراموش کرد که رقبای او استیبل کوین دای (DAI) و بلاکچین پالیگان (MATIC) هستند.
دای، در شرایط حال حاضر که همه سرمایه‌گذاران برای رسیدن به نقدینگی عجله دارند، شانس بسیار بالایی برای موفقیت دارد. رقابت با پالیگان نیز از زمانی که این پروژه زیر بال‌وپر کمپانی دیزنی قرار گرفته و زیرساخت‌های آن برای ایجاد dAppها، هرروز توسعه‌دهندگان بیشتری را به خود جذب می‌کنند، کار آسانی نیست.
پیش‌بینی آینده بازار کریپتو دشوار است، اما با توجه به رقابت روزافزون این صنعت، پایداری دو ارز شیبا و دوج کوین، قابل‌بحث خواهد بود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا