بازی

فیلمبرداری سریال Twisted Metal به پایان رسید

فیلمبرداری سریال Twisted Metal به پایان رسید

سریال Twisted Metal دومین تولید تلویزیونی پلی استیشن پس از The Last of Us محسوب می‌شود و اکنون فیلمبرداری فصل اول آن به پایان رسیده است.

مطلب پیشنهادی:۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشندتقابل دوباره گودزیلا با دشمنان دیرینه‌اش
۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشند

این سریال که ستارگانی مانند آنتونی مکی (بازیگر فالکون در دنیای سینمایی مارول)، ویل آرنت، توماس هیدن چرچ، نیو کمبل و ساموآ جو را در خود می‌بیند، کار فیلمبرداری فصل نخست را تمام کرده است. این خبر نخستین بار توسط مایکل جاناتان اسمیت، شورانر سریال، در توییتر مطرح شد.

توییت جاناتان اسمیت همچنین شامل تصویر یک مجسمه یخی از لوگو Twisted Metal بود که احتمالا به مناسبت اتمام کار فیلمبرداری ساخته شده.

سریال Twisted Metal

این سریال در حالی به زمان پخش خود نزدیک می‌شود که اوایل سال جاری میلادی VGC طی گزارشی مفصل خبر داد سونی قصد بازسازی و ریبوت سری «ماشین جنگی» را دارد و هم‌اکنون استودیو Firesprite – و نه Lucid Games – روی آن کار می‌کند.

طبق بیانیه شبکه پیکاک که مسئولیت پخش سریال را بر عهده خواهد داشت، سریال Twisted Metal داستان جان دو را روایت می‌کند؛ فردی «دچار بیماری فراموشی که به اندازه رانندگی، در صحبت کردن نیز سریع است». وی باید در یک سرزمین پسا آخرالزمانی محموله‌ای را به مقصد برساند، در حالی که مامور استون در تعقیب اوست.

Twisted Metal دومین سریال پلی استیشن پروداکشنز محسوب می‌شود. سریال دیگری که سونی از بازی‌های خود اقتباس کرده، The Last of Us با بازی پدرو پاسکال و بلا رمزی است که برای پخش در سال ۲۰۲۳ از طریق HBO Max برنامه‌ریزی شده.

مطلب پیشنهادی:بهترین انیمه‌های تک‌ فصلی که ارزش تماشا کردن دارندانتخابی عالی برای آخر هفته‌ها
بهترین انیمه‌های تک‌ فصلی که ارزش تماشا کردن دارند


ولاگ گیمزکام #3 – با حال و هوای نمایشگاه بیشتر آشنا بشین

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا