بازی

شینجی میکامی روی بازی بعدی خودش کار می‌کند

شینجی میکامی روی بازی بعدی خودش کار می‌کند

شینجی میکامی (Shinji Mikami)، موسس استودیو Tango Gameworks، اعلام کرده که روی پروژه جدیدی کار می‌کند و قصد دارد فرهنگ توسعه بازی‌ها را تغییر دهد. 

میکامی که خیلی‌ها او را با کار روی سری رزیدنت اویل می‌شناسند، در سال ۲۰۱۰ استودیو Tango Gameworks را تاسیس و کار روی بازی The Evil Within را آغاز کرد. چند سالی است که میکامی بازی جدیدی را کارگردانی نکرده و به عنوان تهیه کننده اجرایی در ساخت دو بازی The Evil Within 2 و Ghostwire Tokyo نقش داشت.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghostwire: Tokyoتوکیو در تصرف گربه‌ها و بلیبوردهای نئونی
بررسی بازی Ghostwire: Tokyo

شینجی میکامی با کانال یوتیوب Biohazard مصاحبه‌ای داشته و درباره اهداف آینده خود صحبت کرد. او به اهداف توسعه پایدار اشاره می‌کند که ۱۷ هدف جهانی ایجاد شده توسط سازمان ملل در سال 2015 است. میکامی برای رسیدن به این هدف خود باید رشد اقتصادی پایدار و فراگیر را در استودیو خود ترویج دهد. 

یک چیزی وجود دارد که من هنوز نتوانسته‌ام انجام دهم. من می‌خواستم یک نوع بازی جدید برای توسعه‌دهندگان نسل جوان با شیوه‌های توسعه پایدار بسازم. آنچه به آن یک بازی با اهداف توسعه پایدار می‌گویند.

مهمترین چیز احتمالا پذیرش فرهنگ بازی‌سازی است. شما فرآیندهای خود را بر اساس نتایج تغییر می‌دهید. شما نتایج خوبی می‌گیرید و سیستم آن را می‌پذیرید، اما تغییر فرهنگ دشوارتر است.

شینجی میکامی

من می‌خواهم چنین فرهنگی ایجاد کنم، این یکی از کارهایی است که می‌خواهم انجام دهم. حتی اگر بازنشسته شوم، با Tango Gameworks به یک هدف خواهم رسید. کار دیگری که می‌خواهم انجام دهم ساخت بازی خودم است. در حال حاضر ما به آرامی برای این کار آماده می‌شویم و برای نتیجه گرفتن باید دیگر وظایف را به شخص دیگری واگذار کنم.

میکامی در سال ۲۰۲۰ اعلام کرده بود که پیش از بازنشستگی یک بازی دیگر خواهد داشت و ایده‌های بسیار زیادی برای آن دارد. نکته مهم این است که او قصد ندارد خودش را به ژانر ترس و وحشت محدود کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Deathloop – نامزد اصلی بهترین بازی سالدستپخت جدید استودیو Arkane
بررسی بازی Deathloop – نامزد اصلی بهترین بازی سال


ویجی‌لاگ پلاس: دث استرندینگ روی ایکس‌باکس گیم پس و پیش فروش رایگان فیفا 23

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا