بازی

سگا هفته آینده از بازی جدیدی رونمایی می‌کند

سگا هفته آینده از بازی جدیدی رونمایی می‌کند

سگا اعلام کرد که در تاریخ ۳ ژوئن (۱۳ خرداد) و ساعت ۱۵:۳۰ (به وقت تهران) در یوتیوب و توییتر میزبان رویداد زنده‌ای خواهد بود و در آن از بازی جدیدش رونمایی می‌کند.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این بازی جدید توسط سگا مشخص نشده و از «یوسوکه اوکوناری» و «هیرویوکی میازاکی» به عنوان دو مجری این برنامه و از «میسوزو آراکی» به عنوان میزبان آن یاد شده است.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشهروایت بر علیه ساختار و شخصیت‌ها
نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشه

طبق گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده، سگا در حال ساخت چندین بازی جدید و ریبوت است. در بین این گزارش‌ها، شنیده می‌شود که شرکت ژاپنی در حال کار روی ریبوت دو بازی Crazy Taxi و Jet Set Radio است که البته بعید به نظر می‌رسد در این رویداد به نمایش گذاشته شوند، زیرا هنوز در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارند. پیش از این در مطلب دیگری تحت عنوان «چرا ریبوت تاکسی دیوانه می‌تواند به بهترین بازی رایگان سگا تبدیل شود؟» ساخت ریبوت این بازی قدیمی توسط سگا را با توجه به شرایط امروزی صنعت بازی، بررسی کرده بودیم.

سگا

همچنین اخیرا گفته شده بود که تا اوایل ۲۰۲۳ چندین ریمستر، ریمیک و بازی جدید از سگا منتشر می‌شود. Sonic Origins یکی از این عناوین است که در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۲ (۲ تیر ۱۴۰۱) برای کنسول‌های نسل هشتم، نهم، پی‌سی و سوییچ منتشر خواهد شد. همچنین ریمیک The House of the Dead 2 نیز در دست ساخت است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Sonic Colors Ultimate – چه کردی با خودت خارپشت آبی؟سونیک ۳۰ ساله می‌شود
بررسی بازی Sonic Colors Ultimate – چه کردی با خودت خارپشت آبی؟


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا