بازی

از وان چگونه به آنتالیا برویم؟

از وان چگونه به آنتالیا برویم؟

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در میان شهرهای ترکیه، آنتالیا به واسطه هتل ها و امکانات تفریحی که در اختیار گردشگران قرار داده، از محبوبیت زیادی برخوردار است. سفر به آنتالیا هم زمینی و هم هوایی امکانپذیر است و این مقصد ساحلی هتل های آل و یوآل متعددی را با بهترین خدمات در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. اگر با ماشین قصد سفر دارید، باید از راه وان وارد شوید و برای سفر هوایی هم می‌توانید ادامه مسیر سفرتان را با خرید بلیط وان آنتالیا تکمیل کنید. در ادامه همراه ما باشید تا مسیرهای وان به آنتالیا را با هم بررسی کنیم.

مسیر زمینی وان به آنتالیا

وان و آنتالیا هر دو شهرهای توریستی ترکیه به حساب می‌آیند که از محبوبیت زیادی برای سفر برخوردارند. اگر زمینی به وان بروید، می‌توانید به صورت زمینی با اتوبوس یا ماشین شخصی به آنتالیا سفر کنید. فاصله وان تا آنتالیا حدود 1486 کیلومتر است و حدود 18-20 ساعت را باید در راه باشید که البته زمان کمی هم نیست! اگر اهل جاده و رانندگی باشید می‌توانید تجربه هیجان‌انگیزی را تجربه کنید و از مسیر و گذر از شهرهای مختلف ترکیه لذت ببرید.

اگر بخواهید با اتوبوس راهی آنتالیا شوید، باید از پایانه اتوبوسرانی وان اقدام کنید و اگر هم با ماشین شخصی رفتید، ماشین خود را در پارکینگ های مرزی پارک کنید و با ون به شهر وان رفته و سپس با اتوبوس خود را به آنتالیا برسانید. توجه داشته باشید که سفر با اتوبوس کمی طولانی‌تر است و حدود 26 ساعت را در مسیر خواهید بود. راه زمینی هم معایبی هم دارد، به عنوان مثال هزینه بنزین در ترکیه بسیار بالاست و جدا از اینکه باید گواهینامه بین المللی داشته باشید باید مبلغ زیادی را هم بابت سوخت خودروی خود در نظر بگیرید. از طرفی طولانی بودن مسیر بسیار خسته کننده خواهد بود و اگر همسفرانتان کودک یا سالخورده باشند، اذیت می‌شوند.

مسیر هوایی وان به آنتالیا

یکی دیگر از راه هایی که می‌توانید از وان به آنتالیا سفر کنید، خرید بلیط هواپیما آنتالیا است. سفر هوایی وان به آنتالیا مدت زمان 26 ساعته را به 2 ساعت کاهش می‌دهد و راحتی آن، سفر را برای گردشگران دلپذیرتر می‌کند. پروازهای وان به آنتالیا هر روزه توسط ایرلاین های سان اکسپرس، آنادولوجت، ترکیش و پگاسوس انجام می‌شود. پروازها از طریق فرودگاه فرید ملن وان و فرودگاه آنتالیا انجام می‌شوند. در فلای تودی امکان خرید بلیط چارتری و سیستمی وجود دارد و می‌توانید بلیط خود را با قیمتی پایین تر از سایر شرکت های گردشگری خریداری کنید. در ادامه با راهنمای خرید بلیط هواپیما وان آنتالیا با ما همراه شوید.

راهنمای خرید ارزان بلیط هواپیما وان آنتالیا

خرید از فلای تودی بسیار ساده و راحت است، فقط باید مراحل زیر را طی کنید. برای خرید بلیط وان به آنتالیا، وارد سایت فلای تودی شوید و در بخش پروازهای خارجی، مبدا (وان) و مقصد آنتالیا را وارد کنید. اگر بلیط یکطرفه می‌‌خواهید روی باکس بلیط یکطرفه و اگر رفت و برگشت می‌خواهید روی باکس رفت و برگشت کلیک کنید، لازم به توضیح است که اگر بلیط رفت و برگشت را خریداری کنید به صرفه تر خواهد بود تا دو تا بلیط جداگانه بخرید. همچنین اگر قصد خرید چند پرواز مختلف را دارید می‌‌توانید از طریق بخش پرواز به چند شهر، مسیرهای بیشتری را خریداری کنید. پس از انتخاب بازه تاریخی موردنظر، تعداد مسافر و کلاس پروازی، کافی است روی گزینه جستجو کلیک کنید تا لیست پروازها به شما نمایش داده شود.  یکی از مزیت های خرید بلیط هواپیما از فلای تودی امکان انتخاب کلاس پروازی (اکونومی، پریمیوم اکونومی، بیزینس، پریمیوم بیزینس، فرست و پریمیوم فرست) و ایرلاین مورد علاقه تان است. پس از نمایش بلیط ها و فیلتر کردن نتایج جستجو، به راحتی می‌توانید بلیط خود را خریداری کنید. در ادامه با مزایای خرید بلیط هواپیما در فلای تودی آشنا شوید.

مزایای خرید بلیط هواپیما در فلای تودی

پوشش کامل ایرلاین ها

در کادر بالای صفحه نمایش نتایج، شما تمامی ایرلاین هایی که در بازه تاریخی مورد نظر پرواز دارند، را مشاهده خواهید کرد، علاوه بر این می‌توانید توقف های پرواز را هم مشاهده کنید و با توجه به هزینه ای که دارند، ایرلاین دلخواهتان را انتخاب کنید.

تقویم قیمتی

برای تخمین قیمت بلیط هواپیمان وان آنتالیا نیاز دارید، تا چند روز جلوتر تغییرات پروازها را بررسی کنید تا روند قیمتی آن مشخص شود. اما در فلای تودی این امکان وجود دارد تا ارزانترین روزهایی که پرواز طی یک بازه زمانی مشخصی را مشاهده کنید. تقویم قیمتی این سایت، ارزانترین قیمت بلیط هواپیما وان آنتالیا را در حوالی روزهای انتخابی به شما نمایش می‌دهد.

خرید بلیط با فیلتر کردن گزینه ها!

وقتی بلیط موردنظر خود را در این سایت جست و جو می‌کنید، نتایج پرواز به ترتیب از ارزانترین به گرانترین قیمت به شما نمایش داده می‌شوند. همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترهای موجود در وب سایت ایرلاین پروازی، روز و ساعت حرکت و فرود آمدن، قیمت هر بزرگسال، نوع پرواز (لحظه آخری و سیستمی)، قوانین، جزئیات قیمت، تعداد توقف و … را مشخص کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بلیط موردنظرتان را بخرید.

استرداد آنلاین بلیط هواپیما

یکی از مزایای خرید بلیط هواپیما از فلای تودی، امکان استرداد آنلاین است. اگر شما به هر دلیل نتوانستید به سفر بروید می‌توانید با پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی در ارتباط باشید تا در صورت امکان پروازتان را کنسل کنند. روند استرداد بلیط در فلای تودی به این صورت است که با توجه به تعداد روزهای باقی مانده تا پرواز مبلغی تحت عنوان جریمه از قیمت پرداختی شما بابت بلیط کسر خواهد شد و مابقی آن به حسابتان بازگشت داده می‌شود.

سیستم اطلاع از آخرین قیمت هواپیما

با ثبت نام در سایت فلای تودی می‌توانید از تغییرات قیمت بلیط به صورت لحظه ای باخبر شوید. در صورتی که بلیط خود را در فلای تودی جست و جو کرده و در این سایت ثبت نام کنید، آخرین تغییرات قیمت بلیط هواپیما از طریق ایمیل یا پیامک برایتان ارسال شود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا