بازی

کلاس‌ها به بازی Battlefield 2042 باز خواهند گشت

کلاس‌ها به بازی Battlefield 2042 باز خواهند گشت

استودیو DICE به تازگی از برنامه‌های خود برای معرفی یک سیستم مبتنی بر کلاس در Battlefield 2042 به عنوان بخشی از به‌روزرسانی فصل سوم این بازی گفت.

در حالی که استودیو در حال آماده شدن برای شروع فصل دوم بازی است، روز گذشته از طریق یک ویدیو جدید روند توسعه، اطلاعاتی در مورد برنامه‌های بلندمدت خود برای بتلفیلد ۲۰۴۲ ارائه کرد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستاندر ظاهر جذاب، اما در باطن زشت
بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستان

هدف اصلی دایس برای فصل سوم بازی این است که سیستم اسپشالیست‌ها را بازنگری کنند تا به چیزی که برای بازیکنان سری‌های قبلی آشناتر باشد، نزدیک کنند. الکسیا کریستوفی، تهیه‌کننده دایس، گفت:

در اوایل سال جاری تیمی را برای تجزیه و تحلیل بازخوردهای دریافتی تشکیل دادیم و اکنون آماده هستیم تا در مورد آینده اسپشالیست‌ها و سیستم کلاسی صحبت کنیم.

واکنش‌ها به ورود اسپشالیست‌ها به Battlefield 2042 بسیار دو قطبی بود. ما نظر بازیکنان را شنیده‌ایم و در فصل سوم اسپشالیست‌ها را به سیستم کلاسیک و آشنای کلاس‌بندی بتلفیلد منتقل خواهیم کرد. خصیصه‌ها برای تمام اسپشالیست‌ها در یک کلاس مشخص در دسترس قرار خواهند گرفت، گجت‌ها و اقلام پرتاب‌کردنی نیز بین کلاس‌ها تقسیم می‌شوند تا متناسب با نقش هر کدام باشند.

اسپشالیست‌ها از بازی حذف نمی‌شوند، اما این روند تکاملی که آن‌ها را به سیستم کلاسی متصل می‌کند، چیزی است که می‌دانیم بسیاری از شما درخواست کرده بودید. یک تغییر قابل توجه از نظر توسعه است، به همین دلیل برای درست پیاده کردن آن وقت می‌گذاریم و در طول فصل سوم اعمال خواهیم کرد.

Battlefield 2042

هنوز مشخص نیست که آیا DICE پس از اتمام سال اول به پشتیبانی از Battlefield 2042 ادامه خواهد داد یا مانند Battlefield V و Star Wars Battlefront 2، آن را رها خواهد کرد. باید منتظر آینده ماند.

مدیر کل جدید استودیو اخیرا اعلام کرده بود که «استودیو زمانی برای پیگیری پروژه‌های غیر از بتلفیلد ندارد». از این رو به نظر می‌رسد آن‌ها قصد دارند خود را به عنوان یک توسعه‌دهنده پیشرو در سبک شوتر اول شخص تثبیت کنند.

با شروع فصل در ژوئن ۲۰۲۲، تعداد بازیکنان همزمان Battlefield 2042 ماه‌ها پس از عرضه به بیشتر از ۱۰ هزار نفر رسیده بود، اما طولی نکشید که بازی توسط بازیکنان حذف شد و دوباره تعداد بازیکنان همزمان آن به زیر ۵ هزار نفر رسید.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: بازی‌هایی که خاطراتمون رو از یه فرنچایز خراب کردناز درایور 3 تا اساسینز کرید آدیسی
تیم lastech: بازی‌هایی که خاطراتمون رو از یه فرنچایز خراب کردن


چطور سرعت اینترنت رو بالا ببریم؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا