بازی

قسمت آخر سریال Better Call Saul رکوردشکنی کرده است

قسمت آخر سریال Better Call Saul رکوردشکنی کرده است

بهتره با ساول تماس بگیری (Better Call Saul)، یک اسپین‌آف عالی از سریال برکینگ بد، پس از شش فصل به پایان رسید و قسمت آخر آن توانسته رکورد شکنی کند.

قسمت پایانی سریال Better Call Saul حدود ۲.۷ میلیون بیننده داشت که به صورت میانگین ۱.۱ میلیون نفر از آن‌ها افراد بالغ بین سن ۲۵ تا ۵۴ بودند. بنابر گزارش ددلاین قسمت اخر سریال توانسته به پربیننده‌ترین اپیزود شبکه AMC تبدیل شود. این رکورد پیش از این با ۱.۸ میلیون بیننده در اختیار قسمت پایانی فصل سوم همین سریال قرار داشت. 

تمامی قسمت‌های فصل اخر بهتره با ساول تماس بگیری به صورت میانگین ۲.۲ میلیون بیننده داشته‌اند. البته موفقیت‌های این مجموعه تنها به تعداد بیننده‌های آن خلاصه نمی‌شود و فصل آخر توانسته کاندید ۷ جایزه امی نیز شود. دن مکدرموت (Dan McDermott)، رئیس استودیو AMC، نیز به موفقیت‌های Better Call Saul واکنش نشان داده و گفت:

مطلب پیشنهادی:نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شدهنرنمایی‌های تحسین‌برانگیز فیلم‌نامه فاقد خلاقیت
نگاهی به سریال زیرخاکی ۳ – آتشی که خاموش شد

سریال Better Call Saul

درباره فصل پایانی بهتره با ساول تماس بگیری حرف‌های زیادی زده شده است، تماشاگران، منتقدان و همه از این قطعه تلویزیونی خارق‌العاده به شدت تحسین‌ کرده‌اند. من فقط می‌خواهم این فصل آخر را با تشکر از شما به پایان برسانم.

با تشکر از پیتر، وینس و کل تیم خلاق ما، از جمله مارک جانسون و ملیسا برنشتاین. با تشکر از باب، رئا، جاناتان، جیانکارلو و کل تیم بازیگران. از شرکای ما در سونی و از همه بینندگانی که در این سفر افسانه‌ای ما را همراهی کردند، تشکر می‌کنم. 

مطلب پیشنهادی:نگاه اولیه به فصل پنجم سریال Money Heist؛ مثل همیشه عالیشروعی نفس‌گیر برای پایانی خوب
نگاه اولیه به فصل پنجم سریال Money Heist؛ مثل همیشه عالی


ویجی‌لاگ پلاس: دث استرندینگ روی ایکس‌باکس گیم پس و پیش فروش رایگان فیفا 23

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا