بازی

فروش بی‌نظیر نسخه پی سی Marvel’s Spider-Man در بریتانیا

فروش بی‌نظیر نسخه پی سی Marvel’s Spider-Man در بریتانیا

اگرچه نسخه پی سی ریمستر Marvel’s Spider-Man دومین لانچ بزرگ استودیوی پلی‌ استیشن در پلتفرم استیم به شمار می‌رود، اما به تازگی متوجه شدیم که این عنوان محبوب با انتشار در بریتانیا به فروش بالایی دست یافته است.

طبق گفته GSD، پورت این بازی برای رایانه‌های شخصی، سریع‌ترین فروش زمان لانچ در این منطقه در میان بازی‌های پلی استیشن را داشته و فروش هفته ابتدایی ۲۶ درصد بیشتر از God of War بوده است.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن مرد عنکبوتینیش عنکبوت رادیواکتیوی چطور بدن پیتر پارکر را تغییر داد؟
۵ ویژگی خاص بدن مرد عنکبوتی

علاوه بر این، در حال حاضر ریمستر Marvel’s Spider-Man چهارمین بازی بزرگ پی‌سی در سال ۲۰۲۲ در بریتانیا به حساب می‌آید و تنها بازی‌های Elden Ring، Total War: Warhammer 3 و LEGO Star Wars: The Skywalker Saga بیشتر از آن فروش کرده‌اند.

به طور کلی، این خبر بسیار خوبی برای سونی است که به طور پیوسته به عرضه عناوین انحصاری خود برای پی‌سی ادامه می‌دهد و دل طرفداران خود در این پلتفرم را به دست آورده است.

بر اساس داده‌های Steam، در روز انتشار بازی موفق اینسامنیاک گیمز برای پی‌سی (که البته کاملا توسط استودیو توسعه‌دهنده هلندی Nixxes ساخته شده) در روز انتشار به بیشتر از ۶۰ هزار بازیکن همزمان دست پیدا کرد. 

Marvel’s Spider-Man

در ماه می، اعلام شد که Horizon Zero Dawn تا آن زمان نزدیک به ۲.۴ میلیون نسخه در استیم فروخته، در حالی که God of War حدود ۹۷۱ هزار واحد فروخته بود. پیش‌بینی می‌شود که سونی ۳۰۰ میلیون دلار از عرضه‌ عناوین خود برای پی‌سی در این سال مالی که ۳۱ مارس ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد، درآمد داشته باشد.

با توجه به اینکه پاییز امسال نسخه مایلز مورالز بازی مرد عنکبوتی عرضه خواهد شد و انتشار دو عنوان محبوب The Last of Us Part 1 و Uncharted: Legacy of Thieves Collection برای رایانه‌های شخصی نیز تایید شده که هنوز تاریخ دقیقی ندارند، به احتمال زیاد سونی به هدف ۳۰۰ میلیونی خود خواهد رسید.

مطلب پیشنهادی:۱۱ انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۲۲مرد عنکبوتی، کریپتو، لایت‌یر، و بیشتر!
۱۱ انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۲۲


چطور سرعت اینترنت رو بالا ببریم؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا