رمز ارز

پرفروش‌ترین برندها در دنیای NFT کدامند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نایکی (Nike)، برند ورزشی معروف آمریکایی، پردرآمدترین برند جهان از لحاظ فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است.
بر اساس داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم Dune Analytics، این برند با فروش ۱۸۵ میلیون دلاری در صدر لیست پردرآمدترین برندها از لحاظ فروش NFT قرار گرفته است. علاوه بر اینکه کل درآمد نایکی در این بخش، هفت برابر بیشتر از برند بعدی در لیست است، نایکی همچنین با بیش از ۶۷ هزار تراکنش، در صدر کل معاملات هم قرار گرفته است.
پس از نایکی، برندهای دولچه گابانا (Dolce & Gabbana)، تیفانی (Tiffany) و گوچی (Gucci)، به ترتیب با مجموع درآمد ۲۵ میلیون دلار، ۱۲ میلیون دلار و ۱۱ میلیون دلاری خود، در جایگاه‌های بعدی این لیست قرار گرفته‌اند. آدیداس (Adidas) نیز با درآمد کل ۱۰ میلیون دلاری خود، رتبه پنجم این لیست را به خود اختصاص داده است. از لحاظ تعداد تراکنش‌ها نیز، پس از نایکی، به ترتیب برندهای آدیداس، دولچه گابانا، گوچی و تیفانی قرار دارند.
این داده‌ها در حالی به دست می‌آیند که بر اساس داده‌های پلتفرم Non-Fungible.com، فروش توکن‌های NFT در طول یک سال گذشته کاهش یافته است، جدای از یک جهش منحصربه‌فرد در اول ماه می امسال. با وجود کاهش فروش NFTها، برخی از مجموعه‌ها همچنان بر نمودارهای فروش تسلط دارند.
به گزارش CryptoSlam، طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰ فروش برتر بازار NFT مربوط به مجموعه Bored Ape Yacht Club بوده که گران‌ترین آنها، به قیمت ۱۵۰ اتریوم یا تقریباً ۲۴۲ هزار دلار فروخته شده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع بی‌این‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا