رمز ارز

محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در سراسر جهان کدامند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گزارش جدید وبسایت کوین‌مارکت‌کپ (CMC)، یک پلتفرم جامع ارزهای دیجیتال، برای سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ نشان می‌دهد که شیبا اینو (SHIB) در بین پربازدیدترین ارزهای دیجیتال از تمام قاره‌ها، قرار دارد. با بررسی‌های رمزارز نیوز مشخص شد که شیبا اینو در مناطق مختلفی از جهان محبوبیت زیادی دارد، از جمله اقیانوسیه، آمریکای جنوبی، آمریکای شمالی، آفریقا، آسیا و اروپا.
طبق گزارش‌ها، این ارز دیجیتال با بیش از ۱۲.۵ درصد بازدید در بین ساکنان مناطق مختلف جهان مانند آفریقا، آسیا، آمریکای شمالی، اقیانوسیه و آمریکای جنوبی، به عنوان یکی از محبوب‌ترین دارایی‌های رمزارزی شناخته می‌شود. با این حال، در اروپا، میزان محبوبیت شیبا اینو کمتر است و فقط ۱۱.۵۶ درصد بازدید را نسبت به مناطق دیگر ثبت کرده است. در مقابل، آمریکای شمالی به عنوان یکی از مراکزی شناخته شده که در آن، شیبا اینو محبوبیت زیادی دارد و با ۲۰.۳۹ درصد بازدید در بین سرمایه‌گذاران در این قاره، رتبه بالاتری را به دست آورده است.

محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در سراسر جهان کدامند؟ در این میان، لازم به ذکر است که بیت کوین به عنوان پربازدیدترین ارز دیجیتال در جهان شناخته شده است. کمترین درصد بازدید از بیت کوین در آمریکای جنوبی ثبت شده است که اولین رمزارز بازار با ۳۶.۹۸ درصد بازدید، کمترین میزان محبوبیت را دارد.
نکته قابل توجه دیگر این است که تعداد کاربران CMC که ارز دیجیتال شیبا اینو را در لیست علاقمندی‌های خود دارند، در چند هفته گذشته به سرعت افزایش یافته است. در ماه دسامبر گزارش شد که تنها 1،809،792 کاربر رمزارز شیبا اینو را در لیست علاقمندی‌های خود داشتند. اکنون، این تعداد به 1،847،081 نفر افزایش یافته است.
این در حالی است که قیمت شیبااینو بیش از 86.82٪ درصد از رکورد بالاترین قیمت خود، یعنی 0.00008616 دلار کاهش داشته است، اما جامعه هوادار این ارز پویایی خود را حفظ کرده است.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا