رمز ارز

احتمال ۲ دلاری شدن ایاس چقدر است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت ارز دیجیتال ایاس بیش از ۲۱ درصد افزایش یافته و اکنون یکی از برترین رمزارزها از لحاظ رشد در بازه زمانی روزانه است. این اتفاق قیمت آن را کاملاً به مقاومت قیمت بعدی خود نزدیک کرده است.
خریدارها اکنون به بازار بازگشته‌اند و این نشان‌دهنده عملکرد مثبت قیمت این رمزارز است. علی‌رغم سقوط قیمت بیت کوین و سایر آلت کوین‌های اصلی، ارز ایاس افزایش قابل توجهی در قیمت داشته است. قیمت ایاس همچنین یک الگوی کنج گسترده را تشکیل داده است. این الگو اغلب به فرسودگی یک روند گره خورده است. در این مورد، می‌توان گفت که قیمت ایاس در حال معکوس کردن حرکت نزولی قبلی خود است. چشم‌انداز تکنیکال در نمودار به سمت افزایش قیمت اشاره دارد.قدرت خرید در نمودار ۲۴ ساعته به طور قابل توجهی بالا بود. در صورتی که خریداران جایگاه خود را حفظ کنند، حرکت به سمت مقاومت نزدیک برای این آلت کوین، در ۱٫۹ دلار آسان می‌شود. در صورتی که این مقاومت از میان برداشته شود، قیمت ایاس می‌تواند تا ۲ دلار صعود کند.
قیمت ایاس باید بالاتر از قیمت فعلی خود معامله شود تا امیدها زنده مانده و شاهد افزایش احتمالی دیگری باشیم. این آلت کوین در زمان نگارش این خبر با قیمت ۱٫۷۵ دلار معامله می‌شود.
قرار داشتن قیمت این آلت کوین بالاتر از خط میانگین متحرک ۲۰ به این معنی است که خریداران در حال کنترل بازار هستند. همچنین قرار گرفتن قیمت بالاتر از میانگین متحرک ۵۰ نشانه‌ای از صعود است. وقوع یک تقاطع صعودی بر روی نمودار مکدی نیز نشان از صعودی بودن بازار دارد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع بی‌تی‌سی‌نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا