بازی

انواع دیوار سبز

انواع دیوار سبز

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از جدیدترین سازه های مدرن و شیک در دکوراسیون داخلی و خارجی منازل و ساختمان ها با کاربردهای متفاوت مانند مسکونی، رستوران، هتل و… دیوار سبز یا همان گرین وال greenwall.pw می باشد. دیوار سبز در اشکال مختلف می تواند باعث زیبایی محیط و همچنین کاهش الودگی محیط و… شود.

اگر میخواهید با هزینه کم محیط داخلی و خارجی خود را زیباسازی کنید به نحوی که به حالت مدرن  و شیک تبدیل شود این محتوا را از دست ندهید!

اگر بخواهیم دیوار سبز را دسته بندی کنیم می توان به دو دسته گرین وال طبیعی و مصنوعی اشاره کنیم:

 

دیوار سبز طبیعی

دیوار سبز تکنولوژی نوظهوری نیست و در کشورهایی نظیر سنگاپور از کوچکترین فضا نیز برای کاشت گیاهان استفاده می‌شود و باغ‌های عمودی نه تنها کشور صنعتی را از دود نجات داده بلکه به یک جاذبه توریستی تبدیل شده است. گرین وال در نمونه های طبیعی به انواع  گرین وال مدولار، کابلی، هیدروپونیک و… تقسیم می شوند.

هرکدام از مدلهای طبیعی و مصنوعی گرین وال که در سایت سبز دکور https://sabzdecor.com نیز ارائه  می شود، دارای مزایا و معایبی می باشند.

به عنوان مثال دیوار سبز طبیعی مزایایی مانند تصفیه هوا، زیبایی بیشتر و… دارد اما طبیعتا نگهداری و هزینه اجرا آن با نوع گرین وال مصنوعی متفاوت می باشد.

دیوار سبز مصنوعی

اگر شرایط نگهداری از نوع طبیعی گرین وال را ندارید می توانید از نوع مصنوعی آن استفاده نمایید. دیوار سبز مصنوعی همانند نوع طبیعی زیبایی عالی دارند و از مزایای ان هزینه نگهداری صفر آن است و لازم است تنها در طول زمان بلند تمیز شوند.

بهتر است بدانید قبل از اجرا دیوار سبز لازم است تا متخصصین طراحی دکوراسیون محیط مورد نظر شما را بررسی نموده و پیشنهاد خود را در این رابطه بدهند.

همچنین شایان ذکر است در نوع طبیعی نیز میتوان از گیاهان مختلفی برای طراحی گرین وال استفاده کرد.

قیمت دیوار سبز

قیمت دیوار سبز بسته به انتخاب مدل و متراژ و زیرساخت و حتی هزینه نگهداری متفاوت است. بستگی دارد محیط شما از نظر نور و… چه شرایطی دارد، امکان نگهداری گرین وال طبیعی ممکن است یا خیر؟ نوع گیاهی که در گرین وال استفاده  میشود نیز موثر است. بنابر این بهتر است جهت کسب اطلاعات بیشتر قبل از ارائه سفارش با شماره 09027817489 تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی لازم جهت اجرا و دریافت قیمت دیوار سبز و… خدمت شما ارائه شود.

طراحی پرگولا

خوب است اشاره ای به سازه پرگولا نیز در کنار گرین وال داشته باشیم، در فضاهای باز روی سقف منازل، رستوران ها و… تا چندین سال قبل با آلاچیق ها اشنا شده بودید. پرگولا در واقع نوع جدیدی از آلاچیق ها می باشد که هم به صورت از پیش ساخته و هم قابل طراحی عرضه می شود.

انواع دیوار سبز - lastech

این سازه های مسقف می توانند به کمک گیاهان در فلاور باکس و… زیباتر به نظر بیایند و طراحی دل نشین تری داشته باشند. ساختار آلاچیق پرگولا مشبک مانند است که همین ویژگی، زیبای بصری آن را جذاب می‌کند. در واقع، این خاصیت مشبک بودن، باعث می‌شود انواع گیاهان رونده نظیر پیچک و درخت تاک با پوشیدن سطح پرگولا، فرم خاص و چشم نوازی به آن ببخشد.

جنس پرگولا در انواع مختلف مانند پرگولا فلزی، چوب پلاست و… عرضه می شود. بهتر است جهت کسب اطلاعات کامل تر سری به سایت https://greenwall.pw/%d9%be%d8%b1%da%af%d9%88%d9%84%d8%a7/ بزنید.

انواع دیوار سبز - lastech

فلاور باکس نیز میتواند در کنار پرگولا جهت تجمیع گیاهان و زیباسازی محیط کارامد باشد. پیشنهاد می شود اگر میخواهید گیاهان خود را در باکس های زیبا قراردهید تا محیط اطرافتان زیباتر شود فلاور باکس سبز دکور را امتحان کنید.

فلاور باکس ها در مدل های فلزی، باکس سنگی، شیشه ای و… قابل عرضه می باشند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا