بازی

فیلمی بر اساس بازی Gravity Rush ساخته خواهد شد

فیلمی بر اساس بازی Gravity Rush ساخته خواهد شد

شرکت سونی در ادامه روند اقتباس‌های سینمایی خود، شب گذشته اعلام کرد که فیلمی بر اساس بازی Gravity Rush ساخته خواهد شد.

طبق گفته Deadline، این پروژه توسط دو استودیو PlayStation Productions و Scott Free Productions در دست ساخت است. آنا مسترو (Anna Mastro)، سازنده Secret Society of Second Born Royals، این فیلم اقتباسی را بر اساس فیلمنامه امیلی جروم (Emily Jerome) کارگردانی خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم برتر سال 2021 از نگاه مجله معتبر کایه دو سینمااز وس اندرسن تا پل ورهوفن، آثاری خارج از سینمای جریان اصلی
10 فیلم برتر سال 2021 از نگاه مجله معتبر کایه دو سینما

Gravity Rush که توسط استودیوی ژاپنی سونی ساخته شده بود، در فوریه سال ۲۰۱۲ برای کنسول دستی پلی استیشن ویتا منتشر شد و به دلیل مکانیک‌های جالب خود مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

در این عنوان جهان باز، بازیکنان کنترل شخصیت Kat را به دست می‌گیرند، زن جوانی که از توانایی خود برای کنترل جاذبه زمین برای دفاع از شهر شناور Hekseville در برابر طوفان‌های جاذبه و هیولاهایی به نام Nevi استفاده می‌کند.

این بازی در سال ۲۰۱۵ برای پلی استیشن ۴ بازسازی شد و سپس دنباله‌ای برای همین کنسول در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. با این حال، در پنج سال گذشته هیچ نسخه دیگری از بازی ساخته و منتشر نشده است.

Gravity Rush

Gravity Rush پس از Days Gone دومین عنوان کالت پلی استیشن است که یک اقتباس سینمایی از آن ساخته خواهد شد، علیرغم اینکه سونی ظاهراً علاقه‌ای به ادامه هر دو سری در فضای بازی‌های ویدیویی ندارد.

اوایل سال جاری کیچیرو تویاما، کارگردان Gravity Rush اعلام کرد در صورتی که فرصتی برای او فراهم شود، دوست دارد سومین بازی این سری را بسازد. تویاما در حال حاضر با استودیوی تازه‌تاسیس خود Bokeh Game روی عنوان ترسناک Slitterhead کار می‌کند.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند


چطور سرعت اینترنت رو بالا ببریم؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا