بازی

حالت DMZ کال آو دیوتی احتمالا همزمان با وارزون ۲ منتشر می‌شود

حالت DMZ کال آو دیوتی احتمالا همزمان با وارزون ۲ منتشر می‌شود

با اطلاعاتی که از ESRB، سازمان رده‌بندی سنی بازی‌ها، به دست آمده، مد پیش‌بینی‌شده اما اعلام‌نشده‌ی DMZ کال آو دیوتی ممکن است پس از عرضه مدرن وارفر ۲ به عنوان بخشی از Warzone 2 عرضه شود.

اکتیویژن اخیرا اعلام کرد که وارزون ۲ اواخر سال میلادی ۲۰۲۲ و کمی بعد از انتشار Call of Duty Modern Warfare 2 عرضه خواهد شد. ناشر در ماه ژوئن گفت که Warzone 2 با یک حالت سندباکس جدید و یک فضای بازی کاملاً جدید، برای رایانه‌های شخصی و همچنین کنسول‌های فعلی و نسل پیش، در دسترس قرار خواهد گرفت.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!هیس! بین خودمون بمونه…
۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!

هر دو عنوان به تازگی توسط ESRB رده‌بندی سنی شده‌اند و در این رده‌بندی به Warzone 2 به DMZ اشاره شده است.

یک بازی شوتر اول شخص که در دنیای کال آو دیوتی اتفاق می‌افتد و در آن بازیکنان در انواع رویدادهای مبارزاتی چندنفره (مانند بتل رویال، درگیری‌های سبک غارت/DMZ) شرکت می‌کنند.

DMZ در رده‌بندی Modern Warfare 2 ذکر نشده است.

کال آو دیوتی

تام هندرسون در گزارشی برای Try Hard Guides ماه گذشته ادعا کرد که DMZ به جای اینکه به عنوان یک تجربه رایگان مانند وارزون ارائه شود، یک مد غیررایگان مرتبط با مدرن وارفر ۲ خواهد بود.

در اوایل این ماه، یکی از بازیکنان فوتبال تیم LA Rams که برای بازی کردن Modern Warfare 2 دعوت شده بود، از طریق یک تصویر به اشتراک گذاشته شده در توییتر گنجاندن DMZ را تایید کرد که ظاهراً از Escape from Tarkov الهام گرفته شده است.

همچنین اعلام شد که یک رویداد بزرگ به نام Next برای سری کال آو دیوتی در روز ۲۴ شهریور ماه برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود در آن شاهد رونمایی از وارزون ۲ و گیم‌پلی جدید مدرن وارفر ۲ باشیم. تاریخ انتشار Warzone 2 هفته گذشته از طریق سند داخلی اکتیویژن فاش شد که احتمالا در روز ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) عرضه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Call of Duty: Vanguardکمابیش همان همیشگی
بررسی بازی Call of Duty: Vanguard


چطور سرعت اینترنت رو بالا ببریم؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا