بازی

تاریخ پخش نسخه دیجیتال Thor: Love and Thunder مشخص شد [تماشا کنید]

تاریخ پخش نسخه دیجیتال Thor: Love and Thunder مشخص شد [تماشا کنید]

نسخه دیجیتال فیلم Thor: Love and Thunder از دنیای سینمایی مارول در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) و دو ماه پس از اکران نسخه سینمایی آن روی دیزنی پلاس منتشر خواهد شد.

همانطور که در تیزر کوتاه زیر مشاهده می‌کنید، چهارمین فیلم ثور مارول تنها یکی از چندین عنوان جدیدی است که در روز دیزنی پلاس به سرویس استریم آن اضافه می‌شود. از جمله دیگر عناوینی که در این تاریخ به سرویس دیزنی پلاس اضافه می‌شوند می‌توان به لایو اکشن پینوکیو (Pinocchio)، اسپین‌آف جدید انیمیشن Cars با نام Cars on the Road، قسمت جدید She-Hulk: Attorney at Law و انیمیشن جدیدی از سیمپسون‌ها به نام Welcome to the Club اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از بزرگ‌ترین اشتباهات قهرمانان مارولمسئولیت‌های بزرگ با کوچک‌ترین اشتباه عواقب بدی به دنبال دارند
۱۰ مورد از بزرگ‌ترین اشتباهات قهرمانان مارول

همچنین در این روز دو عنوان ویژه نیز روی این سرویس قرار خواهد گرفت که شامل پشت صحنه سریال Obi-Wan (با نام Obi-Wan Kenobi: A Jedi’s Return) و فیلم Love and Thunder (با نام Marvel Studios’ Assembled: The Making of Thor: Love and Thunder) می‌شود.

همچنین دیزنی در ماه سپتامبر رویداد بزرگ دیگری تحت عنوان نمایشگاه D23 را تجربه می‌کند که در آن احتمالا شاهد اطلاعیه‌های جدیدی از دیزنی، پیکسار، مارول، لوکاس‌فیلم، نشنال جئوگرافیک و هر چیز دیگری خواهیم بود که به این غول حوزه سرگرمی مربوط می‌شود.

همچنین در این رویداد که ۹ سپتامبر برگزار می‌شود، شاهد بازی‌هایی از جمله Marvel’s Midnight Suns و Lego Star Wars: The Skywalker Saga خواهیم بود. همچنین اخیرا تایید شده بود که در این رویداد شاهد بازی جدید مارول خواهیم بود که توسط کارگردان سری آنچارتد یعنی ایمی هنیگ و استودیو او (Skydance New Media) در حال ساخت است.

مطلب پیشنهادی:۱۳ مورد از قدرتمندترین سیمبیوت‌های مارولاز نسل ونوم
۱۳ مورد از قدرتمندترین سیمبیوت‌های مارول


چطور سرعت اینترنت رو بالا ببریم؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا