بازی

تهیه‌کننده Top Gun: Maverick درباره غلبه آن بر مارول و دی سی توضیح می‌دهد

تهیه‌کننده Top Gun: Maverick درباره غلبه آن بر مارول و دی سی توضیح می‌دهد

جری بروک‌هایمر؛ تهیه‌کننده Top Gun: Maverick و بسیاری از مجموعه‌های پرفروش دیگر همچون دزدان دریایی کارائیب اخیرا در رابطه با غلبه فروش این عنوان در مقابل آثار ابرقهرمانی مارول و دی سی توضیحاتی ارائه داده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتیویژگی‌های خاص فیلم‌های اسپایدرمنِ اندرو گارفیلد
۱۰ تفاوت سری The Amazing Spider-Man با دیگر فیلم‌های مرد عنکبوتی

تاپ گان: ماوریک به کارگردانی جوزف کوشینسکی، با توجه به فاصله ۳۵ ساله‌ای که با قسمت قبلی خود داشته، توانست به مجموع فروش جهانی ۱.۴ میلیارد دلار دست یابد و از Avengers: Infinity War پیشی بگیرد. همچنین در مقابله با آثار دنیای سینمایی دی سی نیز این عنوان از بتمن و آکوامن عبور کرده و پس از مدت‌ها حکم‌رانی ابرقهرمانان کمیک‌بوکی را از آن خود کند.

در طول مصاحبه‌ای که بروک‌هایمر با EW داشته، این تهیه‌کننده توضیح می‌دهد که تماشاگران در طول این سال‌ها، فیلم‌های CGIمحور زیادی دیده‌اند و حال وقت آن است که سکانس‌های واقع‌گرایانه جای آن‌ها را بگیرند. این در حالی است که او اعتقاد دارد فیلم‌های ماورل و دی سی که متکی به جلوه‌های ویژه هستند بد نبوده و ماوریک تنها با شنا در خلاف جریان آن‌ها توانسته به این موفقیت دست یابد.

تماشاگرا مارول رو دوست دارن، اونا از فیلمای دی سی خوش‌شون میاد. این فیلما به زیباترین شکل ممکن توسط افراد واقعا بااستعدادی ساخته شدن. بعضی وقتا شما می‌خواین چیزی رو ببینین که واقعیه و این همون چیزیه که Top Gun به ما می‌ده.

این خلبانان در حال حاضر اون بیرونن و دارن از کشورمون محافظت می‌کنن. حالا (توسط فیلم تاپ گان ۲) شما با اونا پرواز می‌کنین، متوجه می‌شین زندگی‌شون چجوریه و دارن چیکار می‌کنن. همچنین سختیا و مشکلاتی که اونا باهاش دست و پنجه نرم می‌کنن رو هم می‌بینین. شما در واقع این قضیه رو همراه با بازیگرای ما تجربه می‌کنین.

جری بروکهایمر؛ تهیه‌کننده فیلم Top Gun: Maverick

فیلم تاپ گان
  • فروش جهانی Top Gun: Maverick از ۱.۴ میلیارد دلار عبور کرد

نسخه بلوری دیجیتالی فیلم Top Gun: Maverick در تاریخ ۲۳ آگوست ۲۰۲۲ مصادف با ۱ شهریور ۱۴۰۱ یا به عبارتی فردا در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

مطلب پیشنهادی:ثور اساطیری با ثور مارول چه تفاوت‌هایی دارد؟سفری از دل افسانه‌ها تا صفحات کمیک
ثور اساطیری با ثور مارول چه تفاوت‌هایی دارد؟


کارگردان‌های خوبی که فیلم‌های بد ساختند!

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا